Bilmiyorum arkadaşlar aklima cok takıldı sormak istedim babamla yıllardır görüşmüyoruz ama büyük ihtimalle yaşıyordur ben evlenirken düğün davetiyemde babamın adı yazmak zorunda mi nasil olacak o iş
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar babam düğüne gelmeyecek bunu da belirteyim
Babamla yıllardır görüşmüyorum, düğün davetiyesine adını yazmalı mıyım?
Yazmazsam birgün keşke yazsaydın diye vicdan azabı cekebilirsin ama ismini yazarsan keşke yazmasaydim diye sadece bir pişmanlık olur. Vicdan azabı mi pişmanlik mi sen karar ver.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İsim yazmayın siz de direkt soy isim yazın sadece örn. Tekin Ailesi gibi...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yazmazsam birgün keşke yazsaydın diye vicdan azabı cekebilirsin ama ismini yazarsan keşke yazmasaydim diye sadece bir pişmanlık olur. Vicdan azabı mi pişmanlik mi sen karar ver.
İsim yazmayın siz de direkt soy isim yazın sadece örn. Tekin Ailesi gibi...
evet bence olumlu bir adım atmak için çok güzel bir fırsat senin için.
Belki babanla aran yok belki haklisin ama gerçek olan sonuçta baban bence çağır
Yazilmali bence. Ne kadar iletisiminiz kotu olsa da baban sonucta inkar edemezsin. Davetiyesini de gonderirsin, gelip gelmemek onun tercihi.
Ne olursa olsun sen onun kizisin o da senin baban konusmuyor da olsaniz nezaketen yaz bence gelmeyecegini bilsen de
anneni yaz ozman ama umarım yanılırsında ogün seni mutlu eder
mantığa göre baban eğer yaşıyor ise yani canlı canlı ise yani yazılır he ölür ya da ölmüştür ölüyü zaten yazamazsın
Ben olsam yazdırmazdım. Düğünüme bile gelmeyecek birini neden yazdırayım? Annemin adı yeter ❤️
Hayır yazma o senin biyolojik baban
Yazma sen de. Madem görüşme yok.
İsterseniz isim yazdırmazsın isteğe bağlı
Bi jest olarak yazmalslisin
yaz bence
Yaz bacımsu tabiki
Yazmalısın ölmedi be hayatta cünkü
Sen yine de yolla olay senden ciksin
O ayrı bu ayrı
Yazma