Küçükken annenizden hiç şiddet gördünüz mü? Unutamadığınız bir dayak attı mı size? Eğer attıysa onu affettiniz mi?
Dayak yedim ve affettim
Dayak yedim ve affetmedim
Dayak yemedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Öyle çok dayak yemediim. Ben genelde küçükken yemek yemezdim bu yüzden bana birkaç kez vurmuşluğu var. Onlarda da çok küçüktüm zaten. Yaramaz bir çocuk olmadım hep usluydum. Tek kötü tarafım yemek yemiyordum ve hep hasta oluyordum. Kadıncağız hep hastanelerdeydi benim yüzümden. O yüzden affetmeme gibi birşey söz konusu değil.. annelerin emeği ödenmez.
Ben de çok dayak yemedim annem beni çok seviyor her şeyden çok seviyor fakat geçen gün 20 yaşında olmama rağmen fecii dayak attı resmen üstüme çıktı beni yumrukladı her tarafım morluk içinde kaldı. Onu affetmeli miyim? Sen olsan affeder miydin? Sonrasında zaten çok pişman oldu adımı bileğine dövme yaptırdı
Cevap
2Cevap
dayak yemedim ama sözüyle dövdüğü ve unutamadığım bir an oldu.
Dayak değilde keskin nişancı gibi kafama 10-15 metreden terlik atmıştı ama ben çok yaramazdım
Yemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?