Aile & Toplum Bu saatte neden uyumuyorsunuz? Mavisayyy Takip Et Xper 5 Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Özellikle çalışanlar? Güncellemeler+1 yıl Evet neden? Bu saatte neden uyumuyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
TcASİLZADE Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 44% +1 yıl Bigün nöbet sonra nöbet ertesi gündüz bi sonraki gğn nöbet yazdığı için üstüm uyku düzenim kalmadı 1 1 Yorumla Mavisayyy +1 yıl Kolay gelsin Yorumla
vehakan Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 93% +1 yıl Eczanede nobetciyim gelen gifen yok canim sıkıldi 1 2 Yorumla Mavisayyy +1 yıl Kolay gelsin Yorumla vehakan +1 yıl Sagol sana da Yorumla
yunuscelik034 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 680 cevap paylaştı. Ben izinli olduğumdan uyumuyorum sabahlicam 😂 1 0 Yorumla
lustonsterfelijk Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl sizi ilgilendirmeyen konular bunlar:d 1 0 Yorumla
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı. Çalışıyoruz 1 1 Yorumla Mavisayyy +1 yıl Kolay gelsin Yorumla
híçвírчєrєαítσlmαчαn Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kafa dolu. 1 6 Yorumla Mavisayyy +1 yıl Neden Yorumla híçвírчєrєαítσlmαчαn +1 yıl Düşünecek çok şey var. Yorumla Mavisayyy +1 yıl Haklisin ama dusununce gecmiyor Yorumla híçвírчєrєαítσlmαчαn +1 yıl Doğru ama düşünmeden de çözümü bulamazsın. Yorumla Mavisayyy +1 yıl Ben bulamiyorum ama sen umarim bulursun Yorumla híçвírчєrєαítσlmαчαn +1 yıl Tek başıma bazı şeyleri çözemiyorum. Belki sen de bu yüzden bulamıyorsundur. Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Uyumaya gidiyorum. Yoksa site kovacak beni.. 1 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Gelmiyor meret. 1 0 Yorumla
TekAşkBeşiktaş Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ücretsiz izine çıkarıldım. 1 hafta boyunca yatış. 0 0 Yorumla
XÆA-12MUSK Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Dertler uyutmuyordur 1 4 Yorumla Mavisayyy +1 yıl Cok mu dertlisin ki Yorumla XÆA-12MUSK +1 yıl Herkes kadar ufak tefek şeyler 😊 Yorumla Mavisayyy +1 yıl Umarim halledersin Yorumla XÆA-12MUSK +1 yıl teşekkür ederim 😊😇 Yorumla
Loveman_26 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Uyutmuyor yaramaz şey 🙂 0 1 Yorumla Loveman_26 +1 yıl Sen bı yazsana bana birşeyler konuşmak istiyorum seninle musaitsen Yorumla
Cekicicılgın06 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 94% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Seni bekliyordum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Olmayan sevgilimi bekliyorum 0 4 Yorumla Mavisayyy +1 yıl Umarim gelir Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Geldi bile 😍😍 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hoş geldin 🌼🌼🌼 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Söyledim ya Yorumla
evlilikvemutluluk Takip Et Xper 6 Yaş: 126 +1 yıl Şimdi yatıyorum :) 1 1 Yorumla evlilikvemutluluk +1 yıl Sen neden uyumadın Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Bigün nöbet sonra nöbet ertesi gündüz bi sonraki gğn nöbet yazdığı için üstüm uyku düzenim kalmadı
Kolay gelsin
Eczanede nobetciyim gelen gifen yok canim sıkıldi
Kolay gelsin
Sagol sana da
Ben izinli olduğumdan uyumuyorum sabahlicam 😂
sizi ilgilendirmeyen konular bunlar:d
Çalışıyoruz
Kolay gelsin
Kafa dolu.
Neden
Düşünecek çok şey var.
Haklisin ama dusununce gecmiyor
Doğru ama düşünmeden de çözümü bulamazsın.
Ben bulamiyorum ama sen umarim bulursun
Tek başıma bazı şeyleri çözemiyorum. Belki sen de bu yüzden bulamıyorsundur.
Uyumaya gidiyorum. Yoksa site kovacak beni..
uykum yok oyüzden
Tatildeyim ben :)
Gelmiyor meret.
Çalışıyorum maalesef 😂
Ücretsiz izine çıkarıldım. 1 hafta boyunca yatış.
Keyfimden
Iyiymis
yahu sanane be
Dertler uyutmuyordur
Cok mu dertlisin ki
Herkes kadar ufak tefek şeyler 😊
Umarim halledersin
teşekkür ederim 😊😇
Çalışıyoruz nasıl uyuyalim
Uykumuz kaçık
Delirmiş olmali
Uyutmuyor yaramaz şey 🙂
Sen bı yazsana bana birşeyler konuşmak istiyorum seninle musaitsen
Ya sen😉😇😊
Azdım
Seni bekliyordum
Olmayan sevgilimi bekliyorum
Umarim gelir
Geldi bile 😍😍
Hoş geldin 🌼🌼🌼
Söyledim ya
uykumuzu çaldılar
Ahhh sormaaa
Şimdi yatıyorum :)
Sen neden uyumadın