21 yaşındayım mesela 30 40lı yaşlarındaki insanlar da bizi mi ciddiye almıyorlar acaba?
Bana herşeyleri saçma geliyor.
Bana herşeyleri saçma geliyor.
32 yaşımdayım genç bireyleri geç çocukların bile ne istediği ne düşündüğü konusunda dikkatliyim bu yaşlarda sadece o günlerden geçtiğimiz için gençlerin fevri davranışlarını ya da asabi tepkilerini ciddiye almıyorsun.
Anladımm yani biraz daha olgunlaştıkça kendimden küçük görmeyebilirim insanları dimi
Ben hiç kimseyi küçük görmedim öyle bir düşüncen varsa yaş oturdukça karakterde oturuyor küçük görmezsin bence
Cevap
16Cevap
Ben de 21 yaşı ciddiye almıyorum yani bana çocuk gibi geliyorlar yaşım daha 27 bu arada o yüzden normal bence
böyle bazen 30lu yaşlardaki insanların sorularına cevap veriyoruz ya ne bileyim çekiniyorum cevap vermeye zaten herşeyi bizden iyi tecrübe etmişler ben ne kadar mantıklı cevap verebilirim ki diyorum 😅 yani sadece kendimden küçükleri küçük görmüyorum kendimi de benden büyüklerin karşısında ben çocukmuşum gibi hissediyorum sizde de böyle mi? ya da böyle miydi?
Ben de öyle düşünüyorum ama açıkçası sen benim soruma yorum yapsan bu kız daha ne yaşadı ki bana akıl verecek diye düşünmem ama herhangi bir konuda bakarım ki daha bu kız 21 yaşında çok küçük onun aklı ermez derim yanlış da desen anlayışla karşılarım gibi düşün
Anladımm çok teşekkür ederim
Banada öyle geliyor niyeyse aynı düşüncedeyiz. 26 yaşındayım ve küçükler ergenler komik geliyor ciddiye alamıyorum
Kendinizi de sizden yaşça büyük insanlarla konuşurken ergen gibi hissettiniz mi hiç brn kendimden büyüklerin karşısında da öyle hissediyorum 😃
Mesela konuşurum mantıklı Güzel konuşuyorsa karşımdaki yaşı küçük olsada ciddiye alırım ama böyle ergensi garip tavırlar sergiliyorsa çokta ciddiye alarak dinlemem gecistiririm d🤭😃 hissetmiyorum aslında çünkü ciddi konuşuyorum heralde öyle görmezler diye düşünüyorum ama görselerde önemli değil canları sağolsun 😃
Anladım çok teşekkür ederim anormal olan bir durum değil demek ki 😅 sağolun 🌸
30-40 yasindaki ınsanların çoğu bizi daha çocuk olarak görüyo. 😄
Dimi yani normal bişey bu 😅
Daha dotunu yıkamayı yeni ögrenmiş
milleti ciddiye almıyormuş dhfg
Hahajajss
çünkü saçmalar 30 yaşında 18 yaşındaki kıza asılan adamlardan ne bekliyorsun
Yok ya o değil o sapıklık zaten de ben kendimden küçükleri ciddiye alamıyorum 😅
Yaşla degılde olgunluk ve yasanmıslıkla alakalıdır.
Tabi doğrudur
🌹🌹
😂 😂 Bana da ole kendimden küçüklerle muhattap olamıyorm
Genelde kızlar böyle galiba erkeklerden pek gelmedi böyle cevaplar😅 gerçekten kızlar erkeklerden daha çabuk olgunlaşıyor demek ki😅
😂 😂 Bilemicem
20 yasina gircem 17 18 19u ciddiye almıyorum cocuk geliyor
Kızlarda bu durum böyle sanırım genel olarak
Ciddiye almamak değil de daha böyle dertleri hafif geliyor.
Aksine küçük lere danışırım
Yaa niye ki
Sana öyle geliyor önemli olan seni ciddiye almalarını sağlamak bütün olay saygı kazanmak
Duruma göre değişen bi şey
Akıl yaşta değil baştadır.
düşünce yapısına bağlı o
böyleyim olgun insanları severim
30 yaşındayım, ciddiye alıyorum.
Bende bi sorun var demekki😃
Teşekkür ederim 🌸
Değilim
Değilim
Mantıklı konuşan herkesi dinlerim
evet
Değilim
Kısmen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?