Ailem ve çevrem gereği dışarda gezmeye fazla izin verilmezdi , her yaptığım, söylediğim eleştirilirdi ve annem genelde elalem ne der kafasında olduğu için baskıcı bir evde yetiştim. Hatta kuzenim bile anneme sen çocuk yetiştiremiyosun demiş:(( Bu hayattan o kadar sıkıldım ki sürekli odamdayım ve kendi başımayım arkadaşım yok içime kapandım kimseyi istemiyorum. Artık rutin , monotona bağlamış hayatımı ve kişiliğimi düzeltmek istiyorum. Beni kime sorsalar çok sıkıcı, sessiz sakin der diye düşünüyorum. Bu durum beni çok üzüyo kafaya takıyorum. Sizce ne tarz şeylere başlamalıyım? Neler önerirsiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
+++
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ozguven yukselten videolari izle oncelikle. Daha sonra kendine kitaplar al onlari oku. Bir duzenli planlayici yap ve her gun uygula. Hayatin degismeye başlayacak boylelikle.
kac yasindasin
20yim
Kendine gel silkelen
değişmezsin artık