Bu devirden ve insanlardan iğrenmeye başladım, siz ne durumdasınız?

Ilerde evlenmek bile istemiyorum insanları gördükçe. Haberleri izliyorum midem bulanıyor. Insanlar insanlıktan çıkmış. Demin bir haber gördüm adam durduk yere yolda yürüyen genç bir kıza muşta ile saldırmış kızın kafasını yarmış. Sonra da demiş ki ben bu kızı birine benzettim yanlış kişiyi dövmüşüm. Hele bu tür videoların altındaki yorumlar daha da iğrenç oluyor genelde. Bu gibi haberler çok gördüm. Bu devirde yalnız yaşamak en iyisi galiba. Yoksa genç yaşta öldürülme olasılığı fazla oluyor. Iyi insan yok denecek kadar az. Öldürülmesen de psikoloji, fiziksel şiddet görüyorsun illa. Bazen keş dinozor olsaydım bu devri görmezdim diyorum kendi kendime. Nereye gidiyoruz bilmiyorum Tanrı bize sabır versin
Bu devirden ve insanlardan iğrenmeye başladım, siz ne durumdasınız?
Cevapla