Kızların Gereksiz Yere Egolu Olması?

Kızların Gereksiz Yere Egolu Olması?
Kızlar niye böyle ya? Ego, kibir, bencillik, mükemelliyetçilik, yüksek beklentiler ve çekingenlik kızlarda almış başını gitmiş durumda. Napsak yaranılmıyor. Bir kıza açılıyoruz olmuyor. Bu sefer yüzümüzü bizden hoşlanan kıza dönüp, bizden hoşlananlara yüz veriyoruz yine olmuyor. İyi erkekleri aşık olmaktan, sevgili olmaktan soğuttunuz lan. Ne yapsak yaranılmıyor. Ne yapsak beğenipmiyor. Cidden tc kızlarından soğudum. Şunu anladım. Tc kızlarına pek yüz vermeyip peşinden koşturtmak gerekiyor. Anca o zaman gerçekten sevip bağlanıyorlar. Niye bu kızlar iyi erkeklerin değerini bilemiyorlar? Kendilerini gerçekten seven iyi erkeklerin değerini bilme konusunda kapasiteleri oldukça düşük.
Kızların Gereksiz Yere Egolu Olması?
Cevapla