İZ kalan cam kesiği için ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ben küçükken annemle babamlar çok kavga ederdi. bir gün onlar kavga ederken annem sinirlenip vazoyu duvara fırlattı ama vazo duva degil çeneme geldi. bende cam kırıklarının üstüne bayılmışım. bu nedenle karımda ve boynumun çene kısmına doğru olan bölgede kesikler oluşmuş ve ben iç kanamaya girmişim 3 kez ameliyat sonrası iyileştim bu olay 6 yaşımda olmasına rağmen hala amelıyat ve yara izleri duruyor. ve bundan çok rahatsız oluyorum. 20 mayısta düğünüm var kocam beğenmez ise diğe korkuyorum. bu yaralar için estetik falan var mı
İZ kalan cam kesiği için ne yapmalıyım?
Cevapla