Aile & Toplum Soyadımı Değiştirmeyi Düşünüyorum Tavsiyeleriniz Nelerdir? EagleSedat Takip Et Bilge Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Evet arkadaşlar bazı sebeplerden dolayı soyadımı değiştireceğim. "Sedat Can" adım sonuna ne gelse güzel olur? Soyadımı Değiştirmeyi Düşünüyorum Tavsiyeleriniz Nelerdir? Cevapla Güzellik Soruları Tavsiye Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
persordinary Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl bende beğenmiyorum soy ismimi ama değeşecek nasıl olsa aklında alternatifler vardır senin yaz bakalım seçelim birlikte seni baştan oluşturalım ☺️☺️ 1 19 Yorumla EagleSedat +1 yıl alternatif varda işte yine sorayım istedim :)) Yorumla persordinary +1 yıl Ben olsam türk koyardım türk olduğum belli olsun her yerde 🇹🇷 Yorumla persordinary +1 yıl Senin aklında yok mu hiç Yorumla EagleSedat +1 yıl aklımda sadece abimin soyadı var ama farklı şeylere de açığım :)) evet türk olabilir Sedat Can Türk :)) güzel duruyor Yorumla persordinary +1 yıl Abimin soy adı derken üvey mi Yorumla EagleSedat +1 yıl ben üveyim :) babalarımız farklı abim ile :) bana babalık yapanda abim olunca :) Yorumla persordinary +1 yıl Ben bu üveyden neler çektim bi bilsen 😭😭😢🥺 Yorumla EagleSedat +1 yıl nasıl yani :)) ne oldu yaz bakalım özelden istersen Yorumla persordinary +1 yıl Burada biraz kapışalım ben seni gıcıklandırayım öyle olmadı bu çok medeni Yorumla EagleSedat +1 yıl Ee medeni bir konu o yüzden ama 😂 bu soru da nasıl gıcıklandırabilirsin ki 😂 Yorumla persordinary +1 yıl Ne biliyim bulamadım olmadı böyle eksik bir şey var 😂😂🤣😊 Yorumla EagleSedat +1 yıl Hahahah bugün sinirlenmek yoookk 😂 bugün gıcık olmak yoookk 😂🤪 Yorumla persordinary +1 yıl Hadi bu soruda öyle olsun bakalım ☹️🥲 Yorumla EagleSedat +1 yıl Huhuhahahaha ben kazandım 😂 çikolata al bana Yorumla persordinary +1 yıl Gelirsem getiriyim sana çikolata Yorumla EagleSedat +1 yıl Olur be ya 😂 Yorumla persordinary +1 yıl Ne istersin bak internetten Yorumla EagleSedat +1 yıl Yok be teşekkür ederim:) sen gel sevdiğim ile buluşta ben önemli değilim :) Yorumla persordinary +1 yıl Teşekkürler ☺️ Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Altınel..3 heceli soy isimlerini çok beğeniyorum nedense. 1 4 Yorumla EagleSedat +1 yıl Sedat Can Altınel garip geldi aslında :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaygın olmayan soy isimleri hep değişik gelir:) Yorumla EagleSedat +1 yıl Bunu da yazdım listeye düşüneceğim:) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 🙏🏻🙏🏻,) Yorumla
Avkt_alanguva Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Kurban olayım artık bunu da millete sorma soracaksan da söyleyeyim Sedat Can Özgün olsun. 1 1 Yorumla EagleSedat +1 yıl Hahahha niye sormayayım ya 😂 zaman geçiriyorum bir yandan. Yorumla
üysgf2 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl eagle yapsan nası olur? 1 2 Yorumla EagleSedat +1 yıl Hımm aslında olabilir :) Yorumla üysgf2 +1 yıl :ç Yorumla
Shadowz Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 75% +1 yıl Sedat Can Kayar 😂 kızma 😂😂 1 1 Yorumla EagleSedat +1 yıl Ben de seni seviyorum emir kanka 😂 Yorumla
GAMZEX_MEDA Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl peker yap :) sedat peker :) 1 1 Yorumla EagleSedat +1 yıl Sonra Silivri yolları taştandır 😂 adamı duyan içeri alır 😂 Yorumla
48382727 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 86% +1 yıl Şahin belki ama gerek yok oğlum nie değiştirion 1 0 Yorumla
kahveligünler_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Bilemedim ya ama biri türk demiş o olur 1 0 Yorumla
_Vein_ Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 87% +1 yıl Sedat Can Türk 1 5 Yorumla EagleSedat +1 yıl Oha çok iyi ya :) Yorumla _Vein_ +1 yıl Öyledir Yorumla EagleSedat +1 yıl Zekice ama Yorumla _Vein_ +1 yıl İltifat olarak alıyorum ehehe Yorumla EagleSedat +1 yıl 👍🏻👍🏻 Yorumla
körisosluhalley Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Benım soyadımı vereyım😁 0 5 Yorumla EagleSedat +1 yıl Bunu görünce ne on saniye dondum. Özele mi geçsek ne yapsak 😂 Yorumla EagleSedat +1 yıl Hiç ne olduğunu sormadım farkındaysan 😂 Yorumla körisosluhalley +1 yıl Hahahh😂😂 Yorumla körisosluhalley +1 yıl Sen bılırsın Yorumla EagleSedat +1 yıl Peki sen bilirsin 😑 en nefret ettiğim cevap buyur ben yazmıyorum utangacım Yorumla
Keko_01 Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 95% +1 yıl benim soyadımı kullan 0 11 Yorumla EagleSedat +1 yıl Neymiş o 😂 Yorumla Keko_01 +1 yıl Efeoğlu Yorumla EagleSedat +1 yıl Sedat Can Efeoğlu hımm düşünülebilir 😂 Yorumla Keko_01 +1 yıl :D hayatmda ilk kez tanımadıgım birine soy adı verdim Yorumla Keko_01 +1 yıl adımı Yorumla EagleSedat +1 yıl Hahahaha dur bakalım daha neler çıkacak Yorumla Keko_01 +1 yıl soy ad aynı olunca kardeş sayılıyoruz :D Yorumla EagleSedat +1 yıl Öyle mi oluyor 😂 Yorumla Keko_01 +1 yıl bazen oyle karıstırıyorlar kardeş mi değil mi diye Yorumla EagleSedat +1 yıl Hepimiiiizzz gardeşiiizz bu kavga ne diye 😂😂 Yorumla Keko_01 +1 yıl ayn Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
bende beğenmiyorum soy ismimi ama değeşecek nasıl olsa aklında alternatifler vardır senin yaz bakalım seçelim birlikte seni baştan oluşturalım ☺️☺️
alternatif varda işte yine sorayım istedim :))
Ben olsam türk koyardım türk olduğum belli olsun her yerde 🇹🇷
Senin aklında yok mu hiç
aklımda sadece abimin soyadı var ama farklı şeylere de açığım :)) evet türk olabilir Sedat Can Türk :)) güzel duruyor
Abimin soy adı derken üvey mi
ben üveyim :) babalarımız farklı abim ile :) bana babalık yapanda abim olunca :)
Ben bu üveyden neler çektim bi bilsen 😭😭😢🥺
nasıl yani :)) ne oldu yaz bakalım özelden istersen
Burada biraz kapışalım ben seni gıcıklandırayım öyle olmadı bu çok medeni
Ee medeni bir konu o yüzden ama 😂 bu soru da nasıl gıcıklandırabilirsin ki 😂
Ne biliyim bulamadım olmadı böyle eksik bir şey var 😂😂🤣😊
Hahahah bugün sinirlenmek yoookk 😂 bugün gıcık olmak yoookk 😂🤪
Hadi bu soruda öyle olsun bakalım ☹️🥲
Huhuhahahaha ben kazandım 😂 çikolata al bana
Gelirsem getiriyim sana çikolata
Olur be ya 😂
Ne istersin bak internetten
Yok be teşekkür ederim:) sen gel sevdiğim ile buluşta ben önemli değilim :)
Teşekkürler ☺️
Altınel..
3 heceli soy isimlerini çok beğeniyorum nedense.
Sedat Can Altınel garip geldi aslında :)
Yaygın olmayan soy isimleri hep değişik gelir:)
Bunu da yazdım listeye düşüneceğim:)
🙏🏻🙏🏻,)
Kurban olayım artık bunu da millete sorma soracaksan da söyleyeyim Sedat Can Özgün olsun.
Hahahha niye sormayayım ya 😂 zaman geçiriyorum bir yandan.
eagle yapsan nası olur?
Hımm aslında olabilir :)
:ç
Sedat Can Kayar 😂 kızma 😂😂
Ben de seni seviyorum emir kanka 😂
peker yap :) sedat peker :)
Sonra Silivri yolları taştandır 😂 adamı duyan içeri alır 😂
Şahin belki ama gerek yok oğlum nie değiştirion
Bilemedim ya ama biri türk demiş o olur
Sedat Can Türk
Oha çok iyi ya :)
Öyledir
Zekice ama
İltifat olarak alıyorum ehehe
👍🏻👍🏻
Benım soyadımı vereyım😁
Bunu görünce ne on saniye dondum. Özele mi geçsek ne yapsak 😂
Hiç ne olduğunu sormadım farkındaysan 😂
Hahahh😂😂
Sen bılırsın
Peki sen bilirsin 😑 en nefret ettiğim cevap buyur ben yazmıyorum utangacım
benim soyadımı kullan
Neymiş o 😂
Efeoğlu
Sedat Can Efeoğlu hımm düşünülebilir 😂
:D hayatmda ilk kez tanımadıgım birine soy adı verdim
adımı
Hahahaha dur bakalım daha neler çıkacak
soy ad aynı olunca kardeş sayılıyoruz :D
Öyle mi oluyor 😂
bazen oyle karıstırıyorlar kardeş mi değil mi diye
Hepimiiiizzz gardeşiiizz bu kavga ne diye 😂😂
ayn
sedat kızıltaş?
Sedat at