Yakın arkadaşım ve sevgilisiyle buluşacağım ama çok utanıyorum, ne yapmalıyım?

Yakın arkadaşlarımdan birisinin evinde bir eşyamı unutmuşum. O da uzakta oturuyor. Fakat sevgilisi bana yakın bir yerde. Sevgilisi ile buluşmak için gelecekti normalde ama şimdi hem bana unuttuğum eşyayı verecek hem de üçümüz bir şeyler yapacağız, yani ben öyle anladım. Ama çocukla hiç tanışmadım sadece denk geldik bir şekilde, aslında bir yıldır falan birlikteler. Tuhaf belki ama ben utanıyorum buluşmaya... Gitmem de gerek onlarda unuttuğum eşyayı bana getirecek çünkü... Kötü hissediyorum. Sahip olduğu en sıkıcı arkadaş benim belki de zaten elimden geldiği kadar erken kaçmak istiyorum yanlarından ama bir bahanem de yok. Yardım edin lütfen böyle dandik bir durumda kötü hissetmem normal değil...
Yakın arkadaşım ve sevgilisiyle buluşacağım ama çok utanıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla