Askerlik yapmak istemiyorum buna hakkım neden yok?

vatan borcu demeyin sakın bu vatana olan borç eline silah alıp sağa sola sıkmak ile mi ödeniyor, doktorum kendi vatanımdaki insanların yardımına koşuyorum, vergimi ödüyorum, rüşvet almıyorum, yolsuzluk yapmıyorum borcumu misli ile ödediğimi düşüyorum profesyonel askerliğe geçilsin tam anlamıyla işleri askerlik olanlar yapsın bu görevi yıllarca okul okudum ben elime silah almadım askere gidince ne olacak bir aylık acemi eğitim sonra 5 aylık uzmanlık eğitiminden sonra ülkeye borcumu ödemiş mi oluyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
olası savaşta ülkeyi savunmak için yapılıyor dedi bazı arkadaşlar bu ülkeyi kurtuluş savaşında kahramanca savunan kişiler silahlı eğitim almamışlardı
Askerlik yapmak istemiyorum buna hakkım neden yok?
Cevapla