İçinde 30 lüks araçlı bir galerimi yoksa 2400 m2 bir fabrika mı tercih ederdiniz?

Biliyorum benden bıktınız da valla soracak başka bir yer yok beni takip edenler yorum yazsın yeter

Biliyorsunuz dedem öldü ya miras olayı tartışılıyor Dedem 3 yıl önce noter huzurunda bütün vasiyetini yazdırmış sadece fabrikanın kimde kalacağını bildirmemiş2400 m2 inşaat malzemesi üreten bir fabrikası var yurtdışında 2 amcam var burada bir halam bir babam var babam burada galeri işletiyor amcamlar yurtdışında otel açacağız dediği zaman dedem bir fabrikayı satıp onlara göndermişti haklarını aldı sayılar halamda ciddi bir miktar para aldı Neyse amcamlar diyor ki o fabrikayı satıp parayı bölüşelim Ama babam galeriyi satıp bulup buluşturup fabrikanın tamamını devralmak istiyor babam fabrikada da zamanında çalıştı da arabalara meraklı olduğu için galeriye geçmişti sizce hangisi daha mantıklı olur
Güncellemeler
+1 yıl
Ya bir şeyler söyleyin cankuşlar ya millet bana da sorular soruyor ben yüzlerine bakıyorum hangisi daha iyi olur
Güncellemeler
+1 yıl
Ya batırırsak fabrikayı ya hiçbir şeyimiz kalmazsa en azından galerinin batma ihtimali yoktu
Güncellemeler
+1 yıl
Bamam hala aynı fikirde fabrikaya almak istiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Canım sıkılıyor
İçinde 30 lüks araçlı bir galerimi yoksa 2400 m2 bir fabrika mı tercih ederdiniz?
Cevapla