1999 doğumlu birisiyle 2000 doğumlu birisinin arasında sadece 1 yaş var ama neden 10 yaş var gibi bahsediyor insanlar?

1999 doğumlu kişinin 2000 doğumludan tek farkı aralarında sadece 1 yıl olması. Tıpkı 2099-2100 gibi , 1989-1990 gibi!
Ayrıca 2000, 20. yüzyılın son yılıdır. Yani 21. yüzyıl 2001 den başlar araştırırsanız direk çıkıyor zaten Google da. Z kuşağı içinde 1997-2012 denir.
1997 liyim ama 1999 lulara haksızlık yapıldığını düşünüyorum illa ki 10 yıl sonra 1999-2000 arasında fark olmadığı anlaşılacak 1989-1990 gibi karşılanacaktır ama şu an 1999 lular ın 2000 lilerle akran olduğu gerçeğini göz ardı etmeleri ve aralarında 10 yaş var gibi bahsetmeleri hoş değil.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 2
1999 doğumlu birisiyle 2000 doğumlu birisinin arasında sadece 1 yaş var ama neden 10 yaş var gibi bahsediyor insanlar?
Cevapla