Komşum beni gördü napmalıyım?

Babamın arkadaşı eve gelmiş. Kendisi yan komşumuz. Ben çıplak uyuyordum ama kapım kapalıydı. Normalde kimse girmez zaten. Odamın yanında da banyo var. Galiba karıştırdı odama daldı. ben uyandım uyku şakınıyım. Adam öyle kalakaldı. Sonra aklıma geldi üstümün olmadığı. Ama hala bakmaya devam ediyor ben de yorganı üstüme çektim. Kusura bakma diyip gitti. Çok utandım ya. Geçen gün asansörde karşılaştık. Günaydın dedim tuhaf olmasın diye o da günaydın dedi. Ama gözü göğüslerime doğru kaydı. Napmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yine bakışmalarımız devam etti olaydan sonra. Asansörde 2 kez karşılaştık. En sonuncusunda eliyle popomu avuçladı.(ama tam bir avuçlama değildi) Ve hoşuma gitti galiba. Aklımdan çıkmıyor. Çekici biri ama babamın arkadaşı olduğu için çekiniyorum. Sizce mesaj atıyım mı?
Komşum beni gördü napmalıyım?
Cevapla