
#Downsendromufarkındalık günü
#renginibelliet

Benim de hafif seviyede seyreden böyle bir kaynaştırma öğrencim var. Sınıftaki diğer arkadaşları onun bu durumunun farkında. Çok güzel anlaşıyorlar. 😊 Onları gördükçe ben insan olduğumu hatırlıyor ve hiçbir farklılığın insanın, insan olma gibi bir ortak noktanın dışına çıkarak kendi ırk, renk, dil vs. dolayısıyla üstün olduğunu iddia etmesinin anlamsızlığını bir kez daha fark ediyorum. 😊
Ne mutlu ki senin gibi yüreği güzel öğretmenleri var. Hep mutlu olur umarım hassas melekler :) Belki biraz hassas melek Emre kardeşimi özlemiş olsam da bu paylaşım biraz o eksikliği giderdi.
Geleceğimizi o melek yürekler şekillendirecekler. Bu yüzden onlara öğretmen olan bizlere çok iş düşüyor. 😊 Onlar benimle mutlular ama asıl büyük mutluluğu o hassas meleklerle birlikte olduğum için ben yaşıyorum. 😊 Hassas melek Emre kardeşim de eminim seni çok özlemiştir arkadaşım. 😊
😊😊🤗
Cevap
3Cevap
Hayır bunu bilmiyordum aynı zamanda Serebral Palsi farkındalık gününde de yeşil giyilir
Aklınıza 21 Martta mı geliyor diye sormak istiyorum
Bilmiyordum hanımefendi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?