Bir kaç gün sonra sitede pek aktif olmayacağımi bildirmek için bu soruyu sormak istedim aslında. Gider ayak hatırım için boşluğu doldursaniza geceniz güzel olsun KScanlar kendinize iyi bakın görüşmek kısmet olmazsa 🤗🤗
Evet öyle. Çevremde detleşebileceğim kimse yok. Kendi başıma da yapabileceğim pek bir şey yok. Kafam o kadar dolu ki bu beni de yoruyor ister istemez. Umarım dediğin gibi olur rahatlarım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Ben şu anda iş istiyorum 😀Öğrencilerimi özledim...
Kankacım arada siteye girersin umarım 😁
Girerim girerim mollalar da 😊😊
Ben şuanda kafamı kurcalayan düşüncelerden kurtulmak istiyorum.
O düşünceler maffediyor bizi.
Ben şu anda namaz vaktinin girip abdest bozulmadan kılmak istiyorum
Allah kabul etsin
Allah razı olsun kardeşim
Hayirdir, nerwye gidiyorsun? Ben su anda para istiyorum.
Yarın çalışmaya başlıyorum yoğun tempolu işim o yüzden siteyi bırakamıyorum ama artık yoğun giremem
Cok kolay gelsin
Teşekkür ederim abla
Belki inanmayacaksınız ama ben böyle şeylerden de sınırsız nefret ediyorum nefffreeeeett.
Senin nefret etmemeni bile özleyecem hocam ara sıra girecem soru soracam senin için
Yanlış yazdın galiba nefret etmemeni değil, nefret etmeni diyecektin dilin sürçtü sanırım.
Uhhh ben bunları söylemekten de nefret ediyorum.
Dil sürçtü aynen nefret etmeni özleyecdm hocam
Yat kat villa gökdelen ve Yks den güzel bir net istiyorum😅 görüşmek üzere ben burda olacağım😅
Gelirsem yazarım herkese 😊😊
Karar vermek istiyorum... hala ne olacagima ne yapacagima karar veremedim...
Sen bence avukat ol ya da öğretmen ya da profesör
Mutluluk ve huzur istiyorum...
Bu arada neden gidiyorsun?
Çalışmaya başlayacağım gitmiyorum da pek giremem malum otel işleri demiştim ya
Kolay gelsin o zaman temelli gidiyorsun sandım.
Temelli gitmem ya bu hesapta emeğim var o kadar
Hayır olsun inşallah , kötü bir şey yoktur umarım. Şuanda bir çay olsa iyi olurdu 🤷 .
Hayır turizm açılıyor ya otel açılacak pek aktif olmayacağım açıkçası
He iş için iyi o zaman :D , arada uğrarsın ya
Aynen arada bakıp çıkarım
Yemek içmek konusu olunca kolay ancak başka şey isteyince oldukça zor..
Valla her isteğe çözmek kolay değil abi ya
Mutlu, huzurlu ve rahat olmak istiyorum. Kafam çok dolu biraz olsun boşaltabilmek ve rahatlamak istiyorum.
Umarım kafanı rahatlatırsin bir gün kafa rahatladı mi insan daha rahat oluyor
Evet öyle. Çevremde detleşebileceğim kimse yok. Kendi başıma da yapabileceğim pek bir şey yok. Kafam o kadar dolu ki bu beni de yoruyor ister istemez. Umarım dediğin gibi olur rahatlarım.
Çok düşünme o zaman benim de öyle dertleşmek isteyip kimseyi bulamadığım zamanlar oldu
Deneyeceğim. Neyse seni de sıktım, kusura bakma. İyi geceler.
Önemli değil konuşmak için yaz dinlerim en azından canını sıkma kardeşlik
Hiç kafanı şişirmeyeyim ben, boşver. Ama yine de çok teşekkür ederim.
Rica ederim kardeşlik iyi geceler dilerim
Ben şu anda kafamdaki düşüncelerden kurtulmak istiyorum.
Umarım kurtulabilin abla
En kısa zamanda gelirsin inşallah ben şu anda zaten mutluyum 🙂
Ne güzel mutlu olmana sevindim iş yüzünden hocam. Ama müsait oldukça girerim sizi özlerim hem ben
Eyvallah hocam 😀
Sanırım boşluk zor dolar. Çünkü inanılmaz bir boşluktayım.
Bende şu sıralar karmaşıkim kafalardayim zaten
Bimukabele.
Ben şu an da annemlerde olmak istiyorum...
Aynı şehirde değilsiniz galiba
Evet aynı şehirde değiliz 🤦♀️
Güzel bir klasik araba ya da motorsiklet...
Araba daha iyi 4 tekerli 😄😄
2 teker daha zevkli olabilir yerine göre 😀
On da kaza riski yüksek
kariyer sahibi olmak istiyorum
Hedefin ne acaba
Ölen köpeğimi istiyorum
Keşke öleni geri getirebilsek
Ekşi yeşil erik güzel giderdi
Kütür kütür
Ay deme😂
Ben şu anda biraz burdan uzaklaşmam istiyorum...
Ben sadece huzur istiyorum
Kız arkadaşımın yanında olmak isterdim
Sevgiliden ayrı kalmaktw kötü ya hocam
Sorma vallahi
Ben şu anda tertemiz uyumak istiyorum! ☹️
Uyku tutmuyor mu tüh ya 😏😏
Yok çocuklar tutuyor. 😂
Çocuklar mı senin yaşın genç gibi
Moralim bozuluyoring...😬
Değil 😅
Ha iyi bari değilse güzel
Kalbim kırık şu an. 😂
Grip olmamak istiyorum belirtileri var
Grip lanet bir şey ya olma grip falan 😒😒
Olmamak için greyfurt aldım bile benim ilacım o
Hesabı mı kapatacaksın
Hayır çalışmaya başlayacağım yoğun çalışıyorum malum pek aktif olamam artık
Anladım. Ben direkt kapatıcam ya çok sıkıldım
Ben kapatmam emek varda pek giremem artık ama girersem soru sorar çıkarım
Kolay gelsin😅
fazla miktar para veya iş
Ben işi buldum da para lazım hep şimdi
Para her zaman lazım.
Ne iş buldun?
Hayırlı olsun
Otelde çalışıyorum hocam turizm
Sağol hocam
Rica ederim
Boool yagli bir doner
Et mi tavuk mu
Tavuk. Disaridaki etler midemi bulandiriyor
Off benim de canım çekti duan
Seks... çatır çatır, yetti gayrı😑
Kudurmuşsun hocam 😉😉
kudurmak da ne?😅
At avrat silah istiyorum abii 😂
Sen kudurmuşsun emir ben yokken 😄😄
Kudurmadım da azdım diyelim 🤤🤭
Ulan ya 😄 😄
Libido tavan birkaç gündür. Verilen ilaçların yan etkisi 😂
At ilacı mi alıyon oğlum tövbe tövbe 😄😄
Biri beni sevsin 😥😪
Sen sevilmecek insan mısın gizlickm
Öyleyim kim sevdi ki beni 🙄🙄😥
Kötüler bile seviliyor be
Ben çirkinim ondan sevmiyor kimse
Hep güzel kötüler seviliyor
Seni kalbin güzel bilseler keşke off
Allah razı olsun
Ben de şuanda huzur istiyorum :)
Birazcık huzur lazım sana da bana da
Alanımda hayırlı olan bir işe girmek
Hangi alan düşünüyorsun ki
Psikoloji alanında
Olur umarım gönlünce olsun
Şu an sadece uyumak istiyorum çok geç oldu :)
Ben şu anda seyahat etmek istiyorum 😊
Nereye gitmek istiyorsun
Arabaya atlayıp plansız, programsız araba nereye götürürse 😀
Benzin bitene kadar artık
Evet 😀
Ölmek
Tövbe de 🙄🙄
Zengin olmak istiyorum
Bende köşeyi dönmek istiyorum valla
Hiç bir şey şu anda
Hayırlısı 😏
Mutlu
Uzay boşluğunda olduğum için bilemedim
çikolata
Sütlü mu bitter mi
beyaz çikolata içinde badem ve çilek olabilir 🍓 🍭 bu arada mutlu olmak ya istiyorum
Lütfen bir mutluluk alalım 😊😊😊 beyaz çikolata çilek badem birazda
yaaa çok bişi istediğimi söylersin sanmıştım cook tesekkur ederim ki 🍭 buda benden sana bi seker ozaman 🍭🍓🍭
Teşekkür ederim şeker ikramın için kocaman kocaman çok teşekkür hemde 😊😊
Para istiyorum.