Şimdi bu işler bu kadar kolaymış gibi görmeyin. Başka birine bakmak çok zor. Kendisine zarar veriyor ve eve de zarar veriyor binlerce borç taktı ve şiddete eğilimli. şu an bakmak zor iken beş yıl sonrasını düşünemiyorum. Nereye gidersem peşimde. Lütfen beni kötü biri olarak görmeyin ama ben daha kendime bakamiyom kardeşime nasıl bakicam?
Ailemin beş dakikalık zevki yüzünden ömür boyu kardeşime bakicam ve bu çok yorucu. Kardeşim yüzünden eğitimime bile devam etmekte zorlanıyorum. Birkaç yıl geri bile kaldım. bana bile zarar veriyor canı sıkılınca. Eğer ailem ölürse evde sadece kardeşim ve ben kalırsam beni öldürür bile. Kardeşim olduğu için üzülüyorum ve ondan korkuyorum. Başkasının hayatının sorumluluğunu almak çok zor. İleride evlenirsem ve çocuklarım olursa onlara bile zarar verebilir ve engelli olduğu için cezada almıyor. Beni bıçak ve silahla bile yaralamıştı. ne yapıcam bilmiyorum
Ailemin beş dakikalık zevki yüzünden ömür boyu kardeşime bakicam ve bu çok yorucu. Kardeşim yüzünden eğitimime bile devam etmekte zorlanıyorum. Birkaç yıl geri bile kaldım. bana bile zarar veriyor canı sıkılınca. Eğer ailem ölürse evde sadece kardeşim ve ben kalırsam beni öldürür bile. Kardeşim olduğu için üzülüyorum ve ondan korkuyorum. Başkasının hayatının sorumluluğunu almak çok zor. İleride evlenirsem ve çocuklarım olursa onlara bile zarar verebilir ve engelli olduğu için cezada almıyor. Beni bıçak ve silahla bile yaralamıştı. ne yapıcam bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
seni yargilamiyorum helbette bir insana bakmak çok zor. ama engellilere karşi insanlar çok acimasiz bende engelliyim ve okudum okullu bittirdim ve ailemden çok ezyet gördüm ben ve şağlikli kardeşilerimn arasinda ayrimcilik yapiyorlar dövdiler benim neden
ve san şunu soyliyryim sağlikli bir insandan daha sağlikliyim düşünce ve kültur olarak
Senin için üzüldüm umarım ailen sana kötü davranmayı bırakır. Benim demek istediğim kardeşim şiddete meyilli ve bana zarar verebilir ve bu yüzden korkuyorum
kardeşinin engelli ne acaba benim bildiğim kadaryla engelliler ilgileniyorlar
Zihinsel engelli ve bize ve diğer insanlara zarar veriyor cidden korkuyoruz
allah yardimci olsun
engellilere bakan korumlar yok mu
Pek bakmazlar ki baksa bile kardeşim kaçar ordan ve bize zarar vermek icin geri gelir
kaç yaşinda
23
bu kadar biliyorsa ve taniyorsa. demek ki tam engelli değol % kaç
keşke bir çözümu olsa. ama yok ki ne yazik.
ben bile intihar etmek düşünüyorum çoğu zaman
Özellikler / Engelli olsun diye bilgisayardan seçilmiyor çocuk. Bunu bilmen lazım yaşında
Leyleklere engelli çocuk siparişi verilmiyor
Wooooww ciddi misin bilmiyorfum mk.
Demek istediğim ben nasıl bakicam gotunuzden okumayın soruyu. mk
Bakarsın büyüdüğünde. O sorumluluğu aldığında
25 yaşındayım bakamıyorum şiddete meyilli beni yaraladı ilerde öldürebilir nasıl bakayom
Zihinsel engelli okulları var. Ben de bazen o tür okullara gidip çocuklarla antrenman yapıyorum. 35 40 yaşlarında ne yetenekli melekler var bi bilsen.
Ziçev tarzı dernekler var.
Melek mi? Beni silahla vurdu diyorum
Seninle konuşulmaz
Doğumdan önce bilemezler engelli olup olmadığını, ve sevgi varsa zaten Yük gelmez onlara
Doğumdan önce de biliniyor nasıl cahilsin? Doktor demiş çocuğunuz engelli aldırmak istiyormusunuz ya da doğuracak misiniz diye onlarda istiyoruz demişler. Ve şu an sevgi var onlarda ama onlar öldükten sonra ben bakicam bu kadar kolay mı sanıyorsunuz?
Belki ailen bilmiyordu ak malı
Tamam kendş kararları seni doğurmaları hata olmuş
Nasıl ailem bilmiyordu? Doktor söyledi...
Kolaysa sen bak bakayım engelli birine bakmak çok zor. Bana zarar veriyor ilerde öldürür bile yinede suçlu ben miyim?
Bırak , devlet uygun yere nakledip işin ehli olan insanlarla bakabilir. Para vermek gerekebilir.
Devletin umrunda değil
Benimde down sendromlu abim var şu an babam bakıyor babama bir şey olursa ne yaparım bilmiyorum çok büyük çıkmazdayım