oturdugum mahalleden ayrilip incege falan uzak yere tasinacagiz. Yani tamamen yeni yer, yeni ortam. Bilkent, incek, cankaya yerlerine daha yakin olacagiz. Yavas yavas ilk bi gezip gormeye basladik ailecek ben cok sevdim ortamlarini. Yani insanlari olsun, cevresi olsun cok kibar elit insanlar. Yani tam sevdigim tipdeler.(yanlis anasilmasin) ama orda hic tanidigim yok iste. Arkadas dedigim insanlarda yok ama cok sukur 1 tane dostum var. Ama ben cevre yapip ortam yapmak istiyorum. Ama seviyeli kaliteli insanlarla istiyorum.. sOrum su: nasil arkadas edinip cevre yapilir, nasil girisken olunur
Güncellemeler
+1 yıl
Bilenler acil yardim plss
Güncellemeler
+1 yıl
Gnxll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bu zamanla kendiliğinden olur öyle hemen olacak bir şey değil bu söylediğin
Ya zaten hemen olsun demiyorum ama nasil olcak iste nasil tanisip arkadas edinilir ilk nasil girilir koniyo ilk nasil konusulur
İlla denk gelirsin mahallede ysşıtlarına, kendini tanıtırsın zamanla ilerler gider konu
Direkt mi kendimi anlatcam
İllaki yaşıtların denk gelir laf lafı açar zaten
Oyle olmuyo iste
Sabredersen olur
Bilmeden nasil sabretcem bana ogretir misiniz ozele gelip neler yapmam gerektigini
Dışarıya çık gez dolaş bi kaç kişiyle mutlaka konuşursun yani
Konusuyorum ama orda kaliyo ya bide ben sokakta ark edinmek istemiyorum kurslara falan gitmek istiyorum
Doğal ol her şey kendiliğinden gelişecektir önceki hayatında sosyalleşmek için yöntem mi denedin
Bende nasıl rahat ederim diye peşindeyim 🤣
Ben yalnizliktan kusucam nasil yapiyosun
Bilmiyorum. Beni görenler hep konuşmaya çalışır benle, bana çok ısınır. Yabancılar direk selam verirler, hayatlarını anlattırlar. Samimi buluyorlar demek.
Tesekkur ederiim :) peki hangi ortamlara giriyosun heralde yoldan kecenler yapmiyo
Bizim mahalle küçük. Herkes herkesi tanır. Günlük işlerime çıkarım.
Erkek kiz fark etmez kos konus.
Ne konuscam ki yani sohbetim guzel ama ilk nasil selam verilir bilmiyorum gordugumde bakara tebessum etsem gerisi gelir mi
Yanina gidicen merhaba arkadas olabilirmiyiz diyicen bitti
Ogretim ben sana.
Haha sacmalama xkxkx
Ozele gelir misim istek attim
Öncelikle çekingen olmaman lazım.
Onu yendim cok sukur simdi ne yapmak lazim
Istersen istek at yardimci olayim
Xper yetmiyor ne ise buradan anlatim
Dinliyorum
Şimdi bak öncelikle bir ve ya iki kiz arkadas edinmen lazim komsu felan illa yaptırırsın yani
Nasıl arkadaş edinmek istediğine bağlı Bence
Nasil yani daha aciklayici olur musunjz
Benim gibi arkadaş ararsanız Kur'andan namazdan ibadetlerden konusuruzsunuz
Satanistle ayine gidersiniz
Rockcı ile barlara öyle yani