Sizde burda olan insanlarin bos, vasıfsız, issiz güçsüz oldugunu mu düşünüyorsunuz?

Bakiyorum da burdaki cogu insan oyle düşünüyor gibi, ama vardır bence.. mesela ben lise yillarimda kullaniyordum ve hâlâ ara ara girerim.. is güç sahibi olduk onca yogunluk icinde bile fırsat buldukça girerim siteye.. bence burdaki insanlara bakış açımızı degistirmemiz lazim!
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar bu kadar cevap verdiniz, bari ne isle mesgul oldugunuzu da söyleyin..
Sizde burda olan insanlarin bos, vasıfsız, issiz güçsüz oldugunu mu düşünüyorsunuz?
Cevapla