Babamla ciddi kavgalıyım ama yarında Üniversite 1. Dönem ödemeleri başlıyor ve sadece 3 gün nasıl söyleyeceğim ben şimdi? Fikir verirseniz sevinirim?

Babamla ciddi kavgalıyım bu sene üni.2 oldum ve 1. Dönem ödemesi yarın başlıyormuş ve sadece 3 gün sürüyor şimdi ben bunu 2 gündür bene aynı masada yemek yemeyen konuşmayan adama nasıl söyleyecem? Fikri olan? Toplam ücretin yarısı olan 11.000'i ödemesi lazım. Diğer yarısı ocakta.
Babamla ciddi kavgalıyım ama yarında Üniversite 1. Dönem ödemeleri başlıyor ve sadece 3 gün nasıl söyleyeceğim ben şimdi? Fikir verirseniz sevinirim?
Cevapla