Otostop çeken kız için ne düşünürsünüz?

Bu gün ilk defa otostop çektim ve harikaydı 😄😄😄😄
Güncellemeler
+1 yıl
Peki ya kızın adamla fotoğraf çekilmek istemesine ve çekilmesine ne diyorsunuz ksjsjsj
Otostop çeken kız için ne düşünürsünüz?
Cevapla