yaahu ondan sonra müge anlı da anan baban perisan olacak yapma böyle seyleri biraz kafanı kullan düzgün bir insan yoldan kimse almaz bu devirde kolay kolay alanında aklında başka birseyler vardır büyük zarar görürsün yapma
Genel olarak tanımadığım kişileri arabama almakta tereddüt etsem de vicdanım elvermiyor ve alıyorum. Bir şey düşünmem. Bi taşıta ihtiyacı vardır der geçerim.
Nefes alsa sevistinizmi diye sorucak olan abazanlarsınız yemin ederim 😂 Ulan kız alt otostop çekmiş bunun sebisneyle ne alakasi var? aklı s2inde olan erkekler gercekten her konuyu bel altina vuruyormuş...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
yaahu ondan sonra müge anlı da anan baban perisan olacak yapma böyle seyleri biraz kafanı kullan düzgün bir insan yoldan kimse almaz bu devirde kolay kolay alanında aklında başka birseyler vardır büyük zarar görürsün yapma
Genel olarak tanımadığım kişileri arabama almakta tereddüt etsem de vicdanım elvermiyor ve alıyorum. Bir şey düşünmem. Bi taşıta ihtiyacı vardır der geçerim.
Fotoğraf çekilmezdim muhtemelen ama. Tanımadığım biriyle neden fotoğraf çekineyim ki?
Nerde çektin. Duranla ne yaptın ettin.
Aat bakiyim
Ben de çok çektim yeğenim. Ama hanım için tehlikeli olabilir.
Bir şey düşünmem yorumda bulunmam ihtiyacı varmıştır yapabilir bende çok çektim zamanında heyt be
Ne düşünecez olur öylede hep iyisi denk gelmez bak 😂
Ben tecavüze uğrarım korkusuyla çekemiyorum sonuçta türk insanına güven olmaz, babası kızını s*kiyor günümüzde maalesef.
Mide bulandırmayan örneklee verin
@Karrizmatik mide bulandıran ama gerçek örnekler 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Her gerçek her yerde anlatılmaz
@Karrizmatik Burası yeriydi ;)
İyi bakalım devam et😅👍
kadınları otostop'ta almıyoruım arabaya :) çiftse ya da erkekse olur. foto çekme işi , manyakmı foto çekiyor.
bavulla arkada bekleyen 7 kişilik arkadaş ortamı vardır diye durmam yoksa da tanımadığımı zaten arabama almam :D
otostopu anladım da resim çektirme isteği nedir? :)
Bir yerlere ulaşmaya çalıştığını düşünürüm. Otostop çekmek kötü bir şey değil.
Yolda görürsem alırım aklımads hiçbir şekilde art niyet getirmem ihtiyacı varmış çekmiş derim
Hizmet edebilecegim biri isteklerini yapmam için yalvarırdım
Cesurca bir davranış tebrik ederim.👏👏👏👏
Başka biseyde çektin mi?
ahaha neyi harikaydı be :D alt tarafı yolculuk
yol parası yoktur dıye dusunurum
Bişi demem, öğrenciyken otostopla giderdim eve
Ben olsam otostop çekmem benden yararlanırlardı
Kesin he😂😂😂 bencede çekme
Alışkanlık olacak desene
Bana cekti ama durmadim
Arbama almam :D :D korkarım
yazik parasi yok herhalde derim
nereye gidiyor acaba diye düşünürüm.
Keşke arabam olsaydı da alsaydım derim
😂😂 bu kadar heyecanlanacagini sanmiyordum
Harika olan ne tam olarak
Katil bir ruh hastası olduğunu düşünürüm
bişey düşünmem. ben de çekmiştim :d
Parasız
Haberlere cikmadigin sürece sıkıntı olmaz
Nesi harikaydı?
Hiçbir şey
Alırdım
Çaresiz
Bir şey düşünmem. Olabilir normal
Fakir.
Beleş yani
eğlenmişsin ne güzel
sen baya heyecan yapmışsın :)
Arabama almam
fukara :d
Kötü bakarlar sana 😂😂
Ne harikaydi
Sonra noldu sevistinizmi
Nefes alsa sevistinizmi diye sorucak olan abazanlarsınız yemin ederim 😂 Ulan kız alt otostop çekmiş bunun sebisneyle ne alakasi var? aklı s2inde olan erkekler gercekten her konuyu bel altina vuruyormuş...
@-DLR- senene😂
sonono
@-DLR- 😂 çok tatlisin
😑 Ayık ol sevdiğim var benim ona göre geliyor terlik 👡👡👡
@-DLR- çokta umrumdaydi
Yollu derdim
basina birsey gelmdiyse sorün yoktur
Hep hayalmi ediyodun yoksa 😂 almam genelde 😂
Tehlikeli işler
Hiç birsey
Nerden nereye gittin
Nasıl geçti 😂
tebrikler
Ekmeğinin peşindedir