Güncellemeler
+1 yıl
Canlar gözünüzün bebeğini seveyim imrenmeyi bir tarafa bırakın da bana yardımcı olun 🤣 başta halam olmak üzere iki amcam bunu kabul edecek cinsten insan değiller avukat bulmam lazım
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben de bir vasiyet hazırlatsaam noter huzurunda malum çeyrek altın için insan öldürülüyor olur da benim başıma bir şey gelirse bütün mirasımı atıyorum Mehmetçik vakfı'na lösev'e bağışlıyorum gibi en azından onlar bana bir şey yapsa bile psy alamaz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sorun olacağını düşünmüyorum şahsen ama en mantıklı cevap avukatlarda tabi burdan kimse bilemez bence
Haklısın böyle bir sorayım dedim
Onlara da bir şeyler verirsin herhalde sende aç gözlü olma bu kadar
Haber daha bugün geldi avukat öğlen ben de bir şey düşünemedim ki
Avukat varmış işte niye ariyorsun daha
Ya o dedemin al katıydı ne bileyim tek bir insana bağlı kalmak iyi olmaz diye düşündüm
Avukat ile işin de yok ki senin şu anda
Amcamlar hatta halam asla bunu bana bırakmazlar ki dava açacaklar dır
Avukat bul o zaman
Onun için uğraşıyorum
Yaşadığın yerde vardır illaki burda niye ariyorsun
Böyle dedem olsa da ölse
Öyle deme ya benim dedem daha gençti daha ben ona torun verecektim ölmeseydi ben miras falan istemiyorum
İki dedem de fos olduğu için sorun olmazdı
Bunu detaylı konuşalım mı güzellik 🤑🤑🤑
Arkadaşlar ciddi olur musunuz lütfen ,
Başaramadık ab hahsajhsa
Neyi başaramadın
Düşüremedim diyor soran 😂
@prettysavagex Hhmm🤣
Evlenmemiz lazım seninle
Ya ciddi olur musun lütfen hem ben geçimsiz bir kızım benden sana yar olmam
Ben seni çeki düzene sokarım bak paramızda var gül gibi yaşayıp gideriz
🤣🤣🤣🤣
Kız gülme ciddi bişey diyoruz şurda
Ya ne evlenmesi ben daha 19 yaşındayım 🤣
Beklerim kız seni ben
Hmmm
Ciddiyim bak
Nasip
Nasıl bulabilirim seni
Yasin kac😊
19
Avukat yuzde 10 la calisirr konusalimmi
Sen avukat mısın
Hyr ama akrabam var
Ben de bir yandan arkadaşımın abisi avukat ona ulaşmaya çalışacağım ilgilenir mi bilmiyorum ki eğer bulamazsan sana yazarım
Su an yazsan
Burada konuşuyoruz işte şimdilik yetmez mi
Yetmez lütfen