Aile & Toplum Hiç fiziksel kavga yaşadınız mı? Mavigülündikeni Takip Et Xper 4 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ve sebebi... nedir... Güncellemeler+1 yıl Hiç şiddete maruz kaldınız mı veya o evde büyüyen? Hiç fiziksel kavga yaşadınız mı? Cevapla Nedir Soruları Fizik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Jigo0001 Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 89% +1 yıl Şiddet olan evde buyuyenler malesef pasif karakterleri basilmis duyguoari korkak ürkek ve yanlızliklari olan bir ortama sahip olmakta. Eğer birde icine kapanirsa ozaman çok ama cok kotu gunleri bekleyen zamanlar gelir 0 0 Yorumla
Eloisa Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Hayır problemlerimi konuşarak çözmeye çalışıyorum öyle şiddet yanlısı insanlarıda yakınımda tutmuyorum. 0 0 Yorumla
SσɳKαɱҽʅყα Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 96% +1 yıl Küçükken olmuştur en fazla hiç öyle şeylere kalkışmam rezil etmem kendimi lisede kizlar kavga eder ben de izlerdim 😂 0 0 Yorumla
Kırıkkalp42 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 93% +1 yıl Yaşadım en son üst komşumla eşini dövüyordu mahkemeligiz hala 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Küçükken ediyordum, kavgacı değildim ama küçük çocuksan okuldaysan hakkını öğretmen savunmuyorsa başka çaren kalmıyor. 0 0 Yorumla
nevermindbro Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Hiç yaşamadım ama çok istiyorum yaşamayı. İçimde kaldı hep. 0 5 Yorumla Mavigülündikeni +1 yıl Neden Yorumla nevermindbro +1 yıl O hissi merak ediyorum Yorumla Mavigülündikeni +1 yıl Dövülmek mi istiyorsun şimdi Yorumla nevermindbro +1 yıl Evet Yorumla Mavigülündikeni +1 yıl Enteresan Yorumla
Lobellia Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Hayır kimse için kendimi yoramam 0 0 Yorumla
Prof_Langdon Takip Et Guru Yaş: 49 , eic 99% +1 yıl Şükür bu yaşıma kadar hiç kavga etmedim. 0 0 Yorumla
yalnızkraliçee Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 82% +1 yıl Evet yaşadım sebebini hatırlamıyorum kdsüaüdllxsş 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl evde sürekli şiddet gördüm. 0 5 Yorumla Mavigülündikeni +1 yıl Sebep Yorumla Cevap sahibi +1 yıl psiko bir anneyle büyüyorsun. okula gitsen hoca aynı. dayaktan kaçmak mümkün değildi. Yorumla Mavigülündikeni +1 yıl Çok zor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl şiddet bitti. etkileriyle uğraşıyorum. Yorumla Mavigülündikeni +1 yıl Off asıl iş o zaten Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. Çok nadir büyük değil. 0 0 Yorumla
esatbey Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl o günden sonra herkes işine bakmıştı 0 8 Yorumla Mavigülündikeni +1 yıl Hangi gün Yorumla esatbey +1 yıl işte merak ettiğin olayın yaşandığı gün Yorumla Mavigülündikeni +1 yıl Hep öyle olur Yorumla esatbey +1 yıl ne öyle olur Yorumla Mavigülündikeni +1 yıl Herkes işine bakar Yorumla esatbey +1 yıl özenme bu işlere, uzak dur Yorumla Mavigülündikeni +1 yıl Özendiğimi nerden çıkardın Yorumla esatbey +1 yıl çünkü merak teşvik eder Yorumla
Siyahhh_ Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 856 cevap paylaştı. Yaşadım 0 0 Yorumla
Culdesac Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 11,6b cevap paylaştı. Yaşadım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Şiddet olan evde buyuyenler malesef pasif karakterleri basilmis duyguoari korkak ürkek ve yanlızliklari olan bir ortama sahip olmakta. Eğer birde icine kapanirsa ozaman çok ama cok kotu gunleri bekleyen zamanlar gelir
Hayır problemlerimi konuşarak çözmeye çalışıyorum öyle şiddet yanlısı insanlarıda yakınımda tutmuyorum.
Küçükken olmuştur en fazla hiç öyle şeylere kalkışmam rezil etmem kendimi lisede kizlar kavga eder ben de izlerdim 😂
Yaşadım en son üst komşumla eşini dövüyordu mahkemeligiz hala
Küçükken ediyordum, kavgacı değildim ama küçük çocuksan okuldaysan hakkını öğretmen savunmuyorsa başka çaren kalmıyor.
Hiç yaşamadım ama çok istiyorum yaşamayı. İçimde kaldı hep.
Neden
O hissi merak ediyorum
Dövülmek mi istiyorsun şimdi
Evet
Enteresan
Çok ettim cünkü kareteciyim 😁
Ettim. Siyasal sebepler
Hayır kimse için kendimi yoramam
Şükür bu yaşıma kadar hiç kavga etmedim.
Çooook saçma sapan sebeplerden
Evet yaşadım sebebini hatırlamıyorum kdsüaüdllxsş
evde sürekli şiddet gördüm.
Sebep
psiko bir anneyle büyüyorsun. okula gitsen hoca aynı. dayaktan kaçmak mümkün değildi.
Çok zor
şiddet bitti. etkileriyle uğraşıyorum.
Off asıl iş o zaten
Çok nadir büyük değil.
o günden sonra herkes işine bakmıştı
Hangi gün
işte merak ettiğin olayın yaşandığı gün
Hep öyle olur
ne öyle olur
Herkes işine bakar
özenme bu işlere, uzak dur
Özendiğimi nerden çıkardın
çünkü merak teşvik eder
çok kavga ettim
Evet
Yaşadım
Yaşadım