Kendimi engelli gibi hissediyorum ama engelli raporum yok niye?

Kendimi herkesten farklı görüyorum çok arkadaşım yok sosyal becerilerim kötü bir konuyu 6 saatte anca öğreniyorum kuzenim otizmli kreşte ikimizi dışladılar ama e devletten sorguluyorum rapor yok niye yokki
Kendimi engelli gibi hissediyorum ama engelli raporum yok niye?
Cevapla