Hiçbir işim gücüm yolunda gitmiyor nazar mı var sizce, böyle benim gibi olan var mı?

Hayatım günlerim pişmanlıklarla dolu. Günlük basit şeylerde bile sürekli bi aksilik yaşıyorum ama öyle böyle değil ya her şeyde mi bi aksilik olur. Benim gibi olan var mı. Günlük durumlar da bile hep bi sorun sıkıntı çıkması beni çok yordu hayatımla ilgili durumları söylemiyorum bile okul aşk aile iş bulamama hepsinde sürekli bi aksilik mutlu olduğum tek bir konu yok. Günlerim ağlamakla geçiyor. Yalvarıyorum Allaha neden böyle diye neden. Kimseye karışmayan kötülüğü dokunmayan kendi halinde bi insanım bıktım artık yaşamaktan gün boyu yüzüm bi kerecik bile gülmüyor gençliğim hep düşünmekle dert tasayla geçiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Elimi neye atsam bozuluyor hiçbir şeyden bi hayır göremedim şu hayatta hep bi engel çıkıyor karşıma
Hiçbir işim gücüm yolunda gitmiyor nazar mı var sizce, böyle benim gibi olan var mı?
Cevapla