Erasmusta 15. günüm çok mutsuzum nasıl dönerim?

Arkadaşlar merhaba herkese. Erasmus ile Polonya'ya geldim. Ama alışamadım. Bugün 15. günüm. Odadaki arkadaşlarımla kaynaşamadım. Galiba karşılıklı olarak birbirimizi sevmedik. Çok yalnızım. Odada sürekli tek başımayım ve ağlamak dışında yapabileceğim hiç bir şey yok. şu an bile arkadaşlarım bir yere gidiyorlar beni davet bile etmiyorlar. Sevgilimle de aramız kötü malum uzaklık mesafe falan ve bu sorunların boyutu çok büyük. Aileme sürekli herşeyin yolunda olduğunu söylüyorum gözlerim doluyor. Anlayacağınız hiç arkadaşım yok oturup konuşabilicegim bıri yok. Arkadaşları arayıp dertleşmek bı yere kadar. Büyük çabayla geldim ama şu an çok mutsuzum. Türkiyeye dönmek istiyorum. Nasıl dönerim, yapmam gerekenler neler, hibe konusu nedir, çok belge doldurmam gerekirmi bilgilendirirseniz çok sevinirim.
Erasmusta 15. günüm çok mutsuzum nasıl dönerim?
Cevapla