Buralar bana cok dar gelmeye başladı toplum baskısı aile baskısı yaşıtlarin 2. cocuk yapıyor diyenler pskolojimi bitirdiler 3 senedir öğretmenim özelde çalışıyorum köylerde cok düşük ücretlere çalıştım asgari ücreti bi kere bile alamadım yerimde saydığımı düşünüyorum yurt dışına çıkıp kendimi geliştirmek istiyorum ya da gitmek icin nelere sahip olmam gerektiğini bilmiyorum yardimci olursanız sevinirim..
Yurt dışına gidip kendimi geliştirmek istiyorum, gitmek için ne yapmam gerekir?
Gitmen için ilk önce orada bir tanıdığın olmalı Bakıcı ve yardımcı olarak gidebilir birde çocukları seviyorsan yatılı kalır hem dil öğrenir hem para kazanırsın
Önce biraz yabancı dil kasmalısın bence en saglıklısı o sekilde sonra vize pasaport arastırmalısın ve bankanda belli bi miktar paran olacak o şekilde belki gidebilirsin yine arastırman lazım ama yani bi iki evli barklı kız gördün diye hemen kendini hicsizlestirme yurt dısına gitmek kolay degil meslek okuduysan gidebilirsin ama onun icinde belli bi seviyede akıcı konusman gerekir.. bence ingilizce ogren sonrasnda kariyerden falan duzgun bi is bak illa ogretmenlik yapmak zorunda degilsin farkli bi ise girersin cok daha mutlu olabilirsin
davet gelmesi lazım bi firmadan ona gore oturma çalışma izni alabılırsın ama bunun için iyi bi eğitim ve en onemlısı dil bilgisi lazım ben 2 sene yaşadım almanya da
Yurt dışı bu euro dolar kuru ile imkansız Sonra yabancı dil lazım Bulundugun yerden memnun degilsen daha iyi bir şehre taşın Yanında biri olsun Tek başınada olmaz
Bak ben Almanya'da doğdum büyüdüm son 3 aydır NYC'deyim Almanya'da asgari ücret 1600 euro civarı bir öğretmen 2000 Euro'dan fazla almıyor ev kirası en az 1000 euro eğer normal bir evde oturmak istiyorsan veya insanca yaşayacaksan...
Yani kendini geliştirmek istiyorsan her yerde geliştirebilirsin yani ABD'ye gidip 5000 dolar alıp altına bir tane mercedes çekemezsin o işler öyle değil.