AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
hayir. bu onun ozeli senin degil. oyle olsa da olmasa da bir yanlis anlasilma olsa bile kafana takilmadigi sürece abine bile soz etme. telefonuna bakman ozelini karistirman da pek dogru degil aslinda :/
Bu durumda intihara kalkışan bir sürü insan var. Dikkatli ol. Herkes üzülmesin
Ben eşcinselim bunu ailem öğrense beni evlatlıktan reddeder. Bence yapma
Fake değilse onun için katastrophe olur. Bırak kendi uygun vakit söylesin, böyle konularda özellikle. İntikam falan da geç neyin intikamı yani?
Sen zaten söylememelisin bunu o söylemeli ya da söylememeli sen hetero olduğunu ailene açıkladınmı bu kişiyi ilgilendirir
Bence söylememelisin o ne zaman hazır hissederse kendini o zaman söyler ailene sen sadece saygı duy ve yanında ol bu onun içinde zor bir evre toplum baskısı falan.
Bunun yerine ilk önce onun gay olup olmadığını kesinleştir ona bir arkadaşını ayarla güzel ve seksi falan filan düşerse değil düşmezse gay
Nasıl ayarlicam. imkansız. odasına südyen falan mı bıraksam.
Yok öyle de olmaz senin veya annenin olduğunu düşünüp el bile sürmeyebilir
İnstagramda fake kız hesabı oluşturup onla mı konuşsam.
Evet gerçek bi hesap gibi olursa kandırabilirsin tabi ilk hedefin kendini kaşar gibi gösterip onu azdırman fotolarla
Eğerki ilgi göstermesi durum vahim
Asla soyleme babana ne zaman sizinle paylasmak isterse kendi gelip soyler zaten cocukca isler yapma
Umarım troll değilsin.
Abinin hayatını mahvetmek mi istiyorsun, ne tür bir ruh hastasısin?
Troll değilim. onun iyiliğini düşünüyorum.
İyiliğini düşünüyorsan rahat bırak çocuğu
Yazıklar olsun bu kadar mı nefret ettin
İyiliği için
İyilik? Nereden bileceksin ki hiç onun yerine koydun mu kendini de konuşuyorsun komik mi geliyor lan bu konu size? Bunu kabullenmek ne kadar zor kaldı ailen kızmasa bile kendini nasıl hissedeceğini düşündün mü kusura bakma sorunda mantıklı tek bir kelime bile bulamadım bende abilerimin çok açığını gördüm abimden dayak da yedim ama Bi kez olsun kalkıp da kullanayım demedim demem de.
Ben her şeyi bilirim.
Bi bk bildiğin yok
Ne alaka.
Nasıl bilebilirsin ki
Boşver.
14 yaşındaki ergenler ne zamandan beri bu sitede hesap açabilir oldu anlamış değilim.
Yav birak karisma ic savas cikarma neyse o olsun bosver
Ailen muhafazakarsa abin büyük sıkıntı yaşar bence söyleme
Demicem. Sonra kendi der.
Aman ne komik konuşma tarzına bak eğlence mi arıyorsun kendine
Lan hâlâ söyleyip söylememek diyor sanane mlll
Abine hayatlar ozaman ne diyeyim bunun neresi komik
Neyini soylicen demekki öyle hissediyor yapabileceğiniz ne var ki
Ben karışma derim sonra sen kötü olursun yapacak birşey yok abin istiyorsa onun önune kimse geçemez
Abini korkut istediğini yap ama ailene soyleme buda alcaklıktır
Söyle yoksa bir gün azarsın abine göz dikmek zorunda kalırsın oda sıra bende der bro😅😅
İçerde kalıp dert olacağına dışarı çıkar Mert olsun demişler
Abin de olsa kimsenin özel yaşamı hiçkimseyi ilgilendirmez
Neden sen söyleyesin onun kendi özeli bırak kendi düşünsün
Abinin gay olması seni rahatsız etmiyor mu
Onun özel hayatı. Sanane ki?
Asıl beni ilgilendirir.
Ondan sonra evlenmeye adam bulamıyoz diye sağda solda ağlıyonuz 😀
Hayır, seni hiç ilgilendirmez.
@JAPANMOTORS insanları bilip bilmeden yargılamayın, kim ağlıyorsa gidin onlara söyleyin.
En çok beni ilgilendirir
Nedenmiş? Kişinin kendi özel hayatı kendisini ilgilendirir. Senin yapman gereken ona böyle bir konuda destek olmak. Zaten ileride ortaya çıkarsa Türkiye'de yaşadığı için birçok sorunla karşılaşacak. Sen birde abine köstek olmak istiyorsun.
Özel hayatına saygı duyarız tabi ama bu şekilde saygı duymak saçma çünkü yaptığı şey doğru birşey değil buraya dikkat.
Doğru bir şey olup olmamasına siz mi karar veriyorsunuz? Nesiniz siz dünya doğruları karar verici kişisi mi?
Sadece yanlış birşey olduğunu soyluyoz yoksa banane benim neyim oluyo hicbirseyim sonucuna o katlanacak ben değil.😀
Size göre yanlış bir şey. Ona göre değil belli ki.
O değilde niye bu kadar savundun bu kişiyi onu anlamış değilim 🤔
İnsanların hayatına karışan insanları sevmem çünkü.
Bende kötülük yapanları savunanları hiç sevmem.
Eşcinsellik bir kötülük değildir, size göre öyle olabilir ama size göre öyle diye insanların hayatına karışamazsınız.
Emriniz olur siz ne derseniz onu yaparız.
Evet bana göre çok kötü birşey yarın birgün evlensek çocuğumuzu yoldan çıkarmayacakları kötü örnek olmayacakları ne malum.
Size göre kötü bir şey olabilir, görüşünüze bu konuda saygı duyarım. Birisi sizin çocuğunuzu neden yoldan çıkarmaya çalışsın ki? Onlar birer insan, sadece özgürlük ve kendi özel hayatlarını rahat rahat yaşamak istiyorlar.
Yav hanım kardeş benim kardeşimin başına geldi çocuğu gittim içlerinden kurtardım o pisliklerin çocuğu yoldan çıkardılar takip ettim yazışmaları öyle yakaladm neyin haddini iddia ediyoruz?
Ne özgürlüğü bunun özgürlükle alakası yok özgürlüğü çok farklı algılıyonuz siz.
Bence farklı fikirlere sahibiz, sanırım anlaşamayacağız.
Başına gelince anlarsın.
Kardeş tamam.
Ne kadar tuhaf bir insansınız, size saygı duyuyorum siz hala üste çıkma peşindesiniz. Burada bir yarış falan yok.
İntikam almak için söyleme gerçekten iyiliğini düşünüyorsan söyle sevgilinle gorusturmemesi sebep bile değil!
Trolse komik değil değilse mide bulandırıcı
Nesi mide bulandırıcı?
Kişiliğin
?
Tabıkı.. Utanc verıcı texavı olsun
Tedavi olamaz çünkü hasta değil
Hasta. Pıskolojık rahatsızlıgı var
Sen nereden bılıyosun gay oldugunu yoksa senmısın..
Burda utanc verici olan birsey varsa senin bu cahilligindir cinsel yonelimler hastalik degil ve dolayisi ile tedavisi yoktur
Benım dusuncem bu. Get işine
Homofobiklik bir düşünce değildir
Madem psikolojik rahatsızlık, o zaman kanıtla. Bilimsel kaynak göster
Arastır abi senın abın. Anadan dogma gay degıldır heralde. düzelebilir. Boyle arkadasım oldu ve düzeldi. Sen bılırsın
Kendısı evlendi ve 2 cocugu var şimdi
İlk olarak, görüşü yazan ben değilim? Okuma yazman yok sanırım
İkinci olarak, araştırdım ve psikolojik rahatsızlık olduğuna dair hiçbir kanıt bulamadım, eğer senin bir kanıtın varsa göster, yoksa da sus
Lutfen saygılı ol. Yok okumm benım. Hadı bye
Tamm bye
@feridesa Psikologlar bunu konuşup tedavi ediyorlar ama sen bilirsin :d
Susmak lazım. Arastırmiş kucukhanım... Ben sustum.
Valla ben susmam kendince havalanmayacak 😂 bili bilmediği konuda fikir yürütemez
Kendisi lez sanırm bayağı bir gocunmuş
Ben muatap olmam saygısız bırı ve bilgisiz
Boşver. Tartısma cıkmasın
Haklısın
☺️🌹
Evet. Bu bir hastalik ve tedavi edilince geciyor. Ayni translik gibi. Her ikisi tedavi ediliyor. Ben kendi gözlerimle sahit oldum tedavi siradinda bende vardim gözümün önünde oldu hepsi ve düzeldi kisi.
Tşklr
👍
Bana eşcinsel olup "tedaviyle düzelen" Bir kişi gösterin
Araştır bulursun ☺
Hala aynı terane.. Be. Susuyorum. Seni hemcinslerine bırakıyorum. Saygılar
bilimsel kanıt gösterin, arkadaşlarınızdan falan bahsetmeyin
Araştırdım ve bulamadım
Kb rahatsız oldum artık engel atıcam sana
Lgbtli arkadaş yapmam ben ☺ , araştırmış olsan bulurdun emin ol. Burda bize ağlama engel atıyorum bb
Attım yazamaz arkadasım. 👍
Bende attm, teşekkürler
Nen teşekkür ederim. Saygılar.
böyle abim olsa çeker vururum
neden gay'liği kötü bir şeymiş gibi yansıttın? babana söylemek falan intikam falan hayırdır ne zamandır gay olmak yasadışı?
Kaç tane penis fotoğrafı gördün
Sanane?
Ağzının suyu akmıştır
sana ne yaptı da intikam alacaksin
Sevgilimle görüştürmüyor.
sevgilini ona ayarla beraber görüşürsünüz
oha 200 iq
Siz henüz kardeş olmamışsınız.
Ne alaka. onun iyiliğini düşünüyorum.
Peki,
Söyleme kardeşin sonuçta abla
Abim.
Kardeşin işte büyük de olur küçükte
Abla
Asla böyle bir şey yapmamalısın.
neden
Çünkü kaplumbağa deden ahahaha güzel troll soru kanki 👍😃
Nesi troll
Sen de erkeklerden hoşlanıyosun, sen de pis zihniyetlisin o zaman :)
Pis zihniyet diye bir şey dediğimi hatırlamıyorum🧐
Babana niye söyleyeceksin o halde?
Niye demim
Mal abim sevgilisiyle tanıştırmaz bizi mal mal şeyler yapar başını derde sokar falan.
Ama biraz korkutup kullancam onu.
ahahaha bence yapma yine de, sana yapılmasını istemeyeceğin bir şey sonuçta. Kötü biri olma.
Kötülük değil bu. ödeşme bu. sevgilimle buluşamıyorum onun yüzünden.
Tamam o zaman sorun yok o halde ahahaha 😃😃
Ne dicen baba oğlun gay mi dicen
Mesajları göstercem
Fotoğraflarda vardı
Bırakta bunu abin söylesin
hm
abinin cinsel hayatı seni niye ilgilendiriyor
Yo gayet ilgilendiriyor.
ne sebeple :D
sanane
Kusurları örtmek dinimizce emredilir...
Abime şükrettim lav 😂ne kuyu kazmayı düşünen insanlar var belome. 😒
@Aysenurgns bilmiyorlar ki ya bu yaşamda ya diğerinde yaptığımız şeyler bizi döner bulur 😬
Karşılıklı tkp yapalım 😊
Ulan ya ne acayip insanlar var ya
Söylememelisin.
Kendi söyler zamanı gelince.
Söyleme. Böyle bir hakkın yok.
Kesinlikle söylememelisin, özellikle de homofobik bir ailen varsa
Senin gibi kardeş düşman başınaa
Psikiyatri ye gitsin 👎
Neden?
Neden?
Ne yaparsan yap bizi ilgilendirmez.
Ne için intikam almak istiyorsunki
lgbt destekçileri vs bu soru
vayy yaşıyon mu sen yaa
@çilekralicesi he ya konuşuyoruz ya her gün hatta kahdejhdjdjdhd
Nekadar iğrenc bi kardeşin miğdem bulandi
Sensin iğrenç.
benmı iğrencım kardeşine yapmak ıstedığıne bak senın gıbılerden bı cacık olmaz =)
Elinin hamuruyla erkek işlerine karişma
Erkek kız ayrımı diye bi şey yok ya şu zihniyetten bi çıkın herkes eşit hem kadınlar daha fazla hakediyor her şeyi
abin söylerse söyler sen karışma
Neden
onun hayatı çünkü
İyiliğini düşünüyorum.
ailen olumlu karşılamayacak büyük ihtimalle
Yo olumlu karşılarlar.
o zaman abinle konuş ailemize söyl durumu de
Şantaj yapcam.
yok artık
Abim deme artık ablan olmuş
Nasıl yani
Gay diyorsan gay benim gözümde erkekliğini kaybetmiş dır
Bide abi diyorsun abi dediğin insan erkekle işi olmaz
Ne kadar cahilsin haberin yok. Cidden sen ve senin gibiler için üzülüyorum. Cinsel yönelimin insanların kendi tercihi dahilinde olmadığını 2021 gibi bir yıla kadar nasıl öğrenemedin?
Bazı bilim adamları onu diyor bazilarida kendi tercihi diyor
Sana birinci ağızdan söylüyorum. LGBT+ birey olmak bir tercih sonucu değildir. Öyle Netflix dizileri falan izleyerek olamazsın yani. Tercih değil, yönelim.
Saygi duymuyorum
O senin karakterin. Ama birini sırf LGBT+ birey diye kıracak cümleler kurma hakkın yok. Nefret söyleminde bulunma hakkın da yok. Ayrıca hoşgörü içinde yaşamayı ne zaman öğreneceksiniz çok merak ediyorum.
Ben söylüyorum rahatsız olup olmaman umurumda değil
Şeriat olsaydı kimse cesaret alıp ben öyleyim diyemezdi
Senin gibilerinin soyunun en kısa sürede tükenmesi dileğiyle...
Siz tukeneceksiniz Saygi Saygi diye bağıracak ve insanlar alay edecek kaile bilr alınmayacak siniz
Şeriat ile yönetilen bir ülke arayışındaysan İran hemen şurası. Gitmen hepimiz için en hayırlısı olacak
.
Sende hollandaya git norveç git i×ne severler onlar
Ben gitmek için bir sebep göremiyorum. Ama senin bir sebebin varmış işte, şeriat istiyormuşsun. Ondan verdim o tavsiyeyi yani. Alınma :))
Bende gitmek için sebeb görmüyorum yazma daha i×ne konuşacak halim yok
Söylediklerime verecek cevabın olmadığından konuşmaya halinin olmaması çok normal. Bir şey direteceksen arkasında dur en azından.
Dediğim şey sen sabaha kadar da konusan nafile Saygi duymam insan demem hastalıklı
Dünya Sağlık Örgütü (WHO) eşcinselliği hastalık olarak saymıyor. Hastalığın tanımını senden daha iyi bildiklerini düşünüyorum. Ben sana sürekli kanıt gösteriyorum sen boş laf yapıyorsun. Asıl benim sana vakit ayırmamam gerekli.
Ayırma herkes Saygi duysa ben yine duymam açık net
Allah başa vermesin Yarabbi
Neyi?
Bu durum u 🙄
Söyleme tabiki. Abini çok üzersin
Trol de olsa iğrençsiniz
Sen niyr telefon karıştırıyon birader
Söyleme bence ailede boş yerine huzursuzluk olur.
Soyleme herkese verisn sonra
büyük ihtimal 3 iqlusun
?
abine yazık yani
Banada yazıktı
o ne yaptı
Onun yüzünden sevgilim olmadı
önemli bir şey değilmiş
Kesin. evde kalcam bu yüzden.
Hem onun iyiliğini düşünüyorum.
pek iyilik gibi gelmedi
Ne alaka onun işini kolaylaştırcam. sayemde erkek arkadaşıyla tanıştırcak bizi.
Hem abim ona göre daha yakışıklı. oda yakışıklı ama abim daha yakışıklı.
ailen anlayışlı davranacak mı peki bu konuda
Davranır ama abimi korkutcam. biraz kullanim onu.
Karışma bence kendi konuşur
Kardeşi olduğuna emin misin
Evet neden
Düşman gibisin
Ne alaka iyiliğini düşünüyorum.