Kız kardeşle, anneyle gezmek ayıp mı?

(Soru size saçma gelebilir) İstanbul'da yaşıyorum, Çoçukluğumdan beri aile ortamında pek bulunmadım. Genelde arkadaş ortamında takılırdım veya yalnızdım. son bir kaç yıl ise tam içine kapanık ve asosyal bir insanım, toplumsal ilişkiler konusunda aklım baya kıt. Kız kardeşle yahut anne vs. İle sahil, avm vb. yerlere gidilir mi? Yani bir kaç kişi olsak neysede sadece annemle veya kız kardeşimle gidebilir miyim? Bunda bir ayıp veya sakınca var mıdır?
Kız kardeşle, anneyle gezmek ayıp mı?
Cevapla