Kardeş benim de boyum kısa dert etmiyorum ameliyat olmayacağım çünkü yan etkileri var ama enlemesine gayet büyüğüm büyük olmak için yemen gerekiyor ve kaslı olman gerekiyor bulking yap iri görünürsün
Yani fiziksel olarak kısa boylu biri uzun boylu bir erkekten daha iyi olamaz mı peki? Ben onlar tanıyorum. Üstelik kısa boylu erkekler çok kaslı değil. Kas yapmayı sevmeyiz
yani bu insana göre degisir simdi bazi kizlar fizige dikkat eder bazisi yüze bazisi akla vs. degisir yani fiziksl olarak mesela bazilarinda sirt kambur veya celimsiz veya omuz dar onlar uzun olsada iyi durmuyor ama sen kisa olmana ragmen fizigin iyise onlardan daha iyi durursun. Yani fazla kas zaten uzun erkekdede iyi durmuyor ki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
neyi duymak istiyosun ki bu sorudan? kızlara ilgi manyağı deniyor asıl bu model erkekler ilgi manyağı.
İlgi manyağı ne demek?
Sen kısa boylu erkekleri nasıl zayıf gördüklerini görmüyormusun?
Boyu uzun erkek hayata bir sıfır önde başlayan erkektir
Peki bu açığı nasıl kapata bilirim?
Şimdi sinirlenmeye başladım.
Tom Hardy peki?
Adam 1.75 boyunda ama uzun boylu erkek ünlülerden daha çok seviliyor?
Bende öyle olmak istiyorum
Ya benim gibi 1.71 se?
Ya ama neden benim yüzüm kötü değil aşırı derecede kaslı ve ya şişman zayıf filan değilim
Bizim neyimiz var?
Mesela bende asla 1.65 üstü kızla birlikte olmam
İşte benim boy 170 😂😂kısa erkeklerde bu sorun hep var
Bye
Kardeş benim de boyum kısa dert etmiyorum ameliyat olmayacağım çünkü yan etkileri var ama enlemesine gayet büyüğüm büyük olmak için yemen gerekiyor ve kaslı olman gerekiyor bulking yap iri görünürsün
Atatürkun boyu 1.74 boyla alakası varmıymiş?
Zekanla, karakterinle
Yani fiziksel olarak kısa boylu biri uzun boylu bir erkekten daha iyi olamaz mı peki?
Ben onlar tanıyorum.
Üstelik kısa boylu erkekler çok kaslı değil.
Kas yapmayı sevmeyiz
yani bu insana göre degisir simdi
bazi kizlar fizige dikkat eder bazisi yüze bazisi akla vs. degisir yani
fiziksl olarak mesela bazilarinda sirt kambur veya celimsiz veya omuz dar onlar uzun olsada iyi durmuyor ama sen kisa olmana ragmen fizigin iyise onlardan daha iyi durursun.
Yani fazla kas zaten uzun erkekdede iyi durmuyor ki
Boya bakma kavak agacida uzun ama meyve vermiyor.
Ustunluk olarak degerlendirmemek gerek.
Ne yapayım peki?
O zaman en ustun insan Sultan Kösen mi oluyor? Elinde olmayan seylere de kafa yorma bos ver.
bazı yerlerde