Evlendiğinizde eşinizin ailesiyle birlikte oturur musunuz? ya da halihazırda evli olup oturan var mı?


Önceden otururum diyordum ama oturanları gördükçe vazgeçtim bu fikrimden. Çünkü rahat olamıyorsun büyüklerimin (annesi, babası) yanında istediğim gibi uzanıp istediğim gibi rahatça giyinemem mesela
Otururum tabi ama saygı - Sevgi olacak bunlar yoksa kusura bakmasınlar ama bence karım annemle otursun sonuçta erkeğiz annem bile şimdiden diyor ki senin evleneceğim insan da benim kızımdır , biricik Oğlum sun o da biricik kızım yani bu diyen kaynana ile yaşanır ya
Evet Allah gönlünün muradını versin annenin de senin de..
Komşu olabilirim ya da bahçeli müstakil evde olursa olur. Kalabalık yaşamak isterdim.
Evet tabiki geniş ailede evde geniş olmalı ki herkes rahat etsin benimde hayalim müstakil bahçeli evde oturmak.
Bir arkadaşım var maddi durumları çok çok iyi 5 erkek kardeşler hepsi evli 5 aile anne babalarıyla çoluk çocuk hep birlikte oturuyorlar imreniyorum.
Cevap
8Cevap
Ev üstüne ev olmuyor maalesef..
Sağlık vb bir durum olursa geçici süre evet ama kurulu düzen olarak hayır.
Anlaşanlar var anlaşanmayacağını düşünenler de var tamamen bakış açısı
çok büyük bir hata.. gece banyo sırası beklemeyin sonra
Ona göre evde oturulur tek sıkıntı buysa
kimin canı ne istiyorsa onu yapsın banane ben kendi görüşümü söyledim.. bu ülkedeki ev şekilleri ve gelir oranları belli ya ;)
Sende kendine göre haklısın.
eğer yanımda duran çocuğun ailesi olacaksa evet ama onun dışında düşünmem gerekir
Yanımda duran çocuk derken?
hoşlandığım arkadaşım yanii
Yani onunla evlenirsen onun ailesi olur gayet tabi
olur tabii
Böyle düsünenler giderek azalıyor tebrikler.
Imkanı yok he hastalık durumu falan olur o zaman tabiki ama öbür türlü cık
E oda iyi tabi hiç yoktan.
Ailesi değilde annesi ben de kalabilir. Tabi evlenirsem
Bravo sana hayırlı damat. :)
Teşekkür ederim.
Oturmama taraftarıyım. Ancak kendi evimize çıkana kadar, kalma süresi çok uzamamak kaydıyla beraber yaşanabilir.
Hayır oturmazdım bir odalı evde oturmaya razıyım, kendi düzenim kendi özelim olmalı
Az olsun benim olsun diyorsun yani
Evet. Nasıl bir evde oturduğum önemli değil. Bütçemiz neye yetiyorsa artık, az öz eşyalar yeter başbaşa olalım, ayağımızı yorganına göre uzatalım kendimize yetmeyi bilelim sevelim sayalım o evi cennete çeviririz
sıkıntı çıkar. herkesin kendi düzeni var ev üstüne ev olmaz demişler
Özel hayatı olumsuz etkileyeceği için birlikte yaşamayı kabul etmezdim
Oturmamm🙄. Aileyle kalacaktık madem neden ailemi değiştireyimm.. 🤷♀️
Hayır, kendi ailemle de oturmam. Herkes kendi evinde rahat...
Oturdum. Bayağı sıkıntı yaşadım..
Sizide tebrik ederim.
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim.
Nasıl yani evde donla dolaşamıcakmıyım 🥺
Çok iyi noktadan yakalamışsın meseleyi.
Don özgürlüktür abi
Evet insan evinde rahat etmek isteyebilir.
Don iyidir iyi
Eğer başka bir seçeneğim yok ise otururum
Hayir çünkü çok zorluyorlar beni
Yani
Tebrikler olumlu bakmak daima iyidir.
Bilemiyorum
En kötü karar kararsızlıktan iyidir.
Oturmak istemem
Neden ki?
Zor çünkü. Kendine ait bir alanın olmaz, evlilikten bir şey anlamazsın
Evet otururdum
Nesli tükenen gelinlerden oluyorsun. Tebrikler
Tenk yu
Sıkıntılı bir durum
Nesi sıkıntı
Eğer anlaşamıyorlarsa sıkıntı
Baştan böyle düşünülürse anlaşılamaz zaten.
Benim 4 abim var ve annem sadece ilk yengemle 4 yıl kadar beraber yaşadı fakat ayrı yaşamanın daha mantıklı olduğunu söyler ki bence haklı gelinlerin tahammül ve sabır seviyesi artık çok düşük
Hayir oturmam net *
Yok ya rahat edemem istediğim gibi giyindmem
Büyük konuşmayayım da hayır yaa
Hayır.
hayır oturmam..
cıks
Kendi evim var
Hayır oturmam
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?