Çevrenizde dertleşecek sizi anlayan tek bir insan kalmadığında ne yapıyorsunuz?

İyi akşamlar 24 yaşındayım kısa ve öz çevremde hiç bir şekilde arkadaşım kalmadı lazım mı değil çok sevselerdi yanımda olurlardı çok çevrem vardı kuzenlerim yüzünden kalmadı beni devamlı kıskandıkları için herkese kötülediler onları çok sevmeme rağmen sırtımdan vurdular biri benimle yaşıt ve onu kardeşim gibi görüyordum ama o benimle konuşmayı kesti sebebi yok hatam olsa yazayım ama yok herkes çevremden bir bir yok oldu ve ben 2 yıllık üni okumuştum 2 yıl ara verdim işe girdim hep bocaladım en son çalıştığım yerdeki babamın kuzeni olan akrabam benimle kavga etti ve beni istemedi ona zayıf yönümü anlattım dersleştim benden 10 yaş büyük olmasına rağmen beni ordan vurdu akrabalık ilişkileri yüzünden ve işte yükseldiğim için yediremedi kovdu. kime iyi davrandıysam devamlı sevilmeyen taraf oluyorum anlamıyorum kötü bir insan mı olmak gerekiyor. sınavlara çalıştım tekrar okul kazandım ve okullar virüsten dolayı kapandı tekrar memlekete döndüm böyle bir kısır döngü içindeyim arkadaşım kalmadı kuzenlerim konuşmuyor erkek arkadaşım benden 3. Buçuk yıl küçük ve beni anlamıyor üzüyor mutsuz ediyor dertleşecek bir dostum bile yok yani tek istediğim erkek arkadaşımın beni anlaması anlamıyor uzaktan bir ilişkimiz var yakınımıza taşınıck tek mucizem o ama hayal bile kurmamı umursamıyor gibi davranıyor bazı şeyleri abartıp kızıyorum çok absrttığım için oda kızıyor bende diyorum bir güm abartmasam sevmediğim anlamına gelir diyorum o buna alınacağı yerde tamam aklımda olur diyor.. yani takmıyor beni.. benim şu an ki durumumu herkes Yaşar biri sizi üzer ve sen dostuna sığınırsın dert yanarsın ya da akıl alırsın tek başımayım insanın tek bir dostu olup olmaması sorun olmuyor bi zamandan sonra dost bildiğim kardeşm dediğin tek insanın senin yüzüstü bırakması ama ben herşeyi arkamda bıraktım ve bir şekilde destek almak istiyorum doktora mı gitsem diyorum siz böyle bi durumda olsaydınız ya da varsanız nasıl bir tavsiye verirsiniz?
Çevrenizde dertleşecek sizi anlayan tek bir insan kalmadığında ne yapıyorsunuz?
Cevapla