Günümüzde erkeklik seviyesi, atalarımıza göre daha mı düşük?

Hemen kızıp gösterelim erkeği demeyin, bir durun.

Eskiden savaşlar, avcılık falan derken biraz daha erkeksilik varmış gibi düşünüyorum. Şimdi sanki daha çok gay var ya da metroseksüel erkek var. Bilmiyorum, biraz daha cinsiyet rolleri ortadan kalkıyor gibi hissediyorum. Sizce de öyle mi?
Günümüzde erkeklik seviyesi, atalarımıza göre daha mı düşük?
Günümüzde erkeklik seviyesi, atalarımıza göre daha mı düşük?
Cevapla