Geçen sene bugün çevrem çok kalabalıktı şimdi ise kimse yok?

Bugün doğum günüm sadece bir kişi kutladı. Geçen sene hediyelerin mesajların haddi hesabı yoktu. Sebebi ise o üzülmesin bu kırılmasın diye doğruları söylemememdi. Ama şimdi herkes neyse o. Bazen üzülsem de haklı olduğumu düşünüyorum. Sizce?
Geçen sene bugün çevrem çok kalabalıktı şimdi ise kimse yok?
Geçen sene bugün çevrem çok kalabalıktı şimdi ise kimse yok?
Cevapla