Psikolojim çok kötü ama psikologlar çok pahalı, ona bile param yok ne yapmalıyım?

Merhabalar öncelikle. Pandemiden dolayı hepimizin psikolojisi zaten iyiye gitmezken her şey üst üste gelmeye başladı. Ekonomi, pandemi, sevgisizlik, özsaygı yoksunluğu, ülke, gündem ve birtakım sorunlar derken ki özelde Türkiye'de genelde dünyada yaşadığımız düşünülürse b*k gibiyim. Aaa bir de bakayım ki ne göreyim. Muhteşem ülkemin biricik psikologları aşırı pahalı. Devlet hastanesindekilere sıra gelmiyor gelse bile üzerine düşülmeden resmen pışpışlayıp eve gönderiliyoruz. Berbat durumdayım. Bu müthiş (!) durumla nasıl başa çıkarım, muhteşem ülkemizde nasıl yaşarım? Allah aşkına bir şeyler yazın. Teşekkürler.
Psikolojim çok kötü ama psikologlar çok pahalı, ona bile param yok ne yapmalıyım?
Cevapla