Artan yemekleri ne yapıyorsunuz?

Dün bir arkadaşıma gittim bir tencere yemeği çöpe döktü , yazık o yemeği bulamayanlar var , ben yemeği çok az yaparım ama ekmek çok artıyor , onlarıda değerlendirmeye çalışıyorum , baktım olmuyor bu seferde kuşları besliyorum !

Sizler evinizde artan yemekleri nasıl değerlendiriyorsunuz ? yemeği çöpe döken varmı ?
Artan yemekleri ne yapıyorsunuz?
Cevapla