Aile & Toplum Sarhoş olup en garip yaptığınız şey neydi? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor İlla oldu herkesin sonra saçma olduğunu fark ettiği şeyleri sarhoşken yaptığı. Sizin en saçma garip yaptığın şey neydi? Güncellemeler+1 yıl Güncel Sarhoş olup en garip yaptığınız şey neydi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Hayki07 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 91% +1 yıl Denizdeydik arkadaşlar giriyodur ve altımda pantolon vardı ben de girmek istedim mecbur pantolonla gircez dedim kendi kendime sonra koşarak girdim t-shirti ayakkabıları cüzdanı falan da cikarmamisim 0 1 Yorumla Soran +1 yıl efrvnjksdbhjsbhjs Yorumla
Pijamaliwampir35 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 69% +1 yıl duşa girip suyun altında öylece oturup kusmuştum kırmızı şarap fena 0 1 Yorumla Soran +1 yıl shsdghvsdhjsd geçmiş olsun Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Yola yattım çok uykum vardı bakalım kim kurtarcak dedim ve eski sevgilimi konusu geçince çağırdım 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Ahaha. Eski sevgilini mi çağırdın? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet Yorumla Soran +1 yıl Ne dedi :D Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Boşver karışık ertesi gün görüşelim dedi Yorumla Soran +1 yıl fujdfzuhdfh Yorumla
hüsyin06 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Klozetin kapağını acmadan isemistim 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Evde mi? :D Yorumla hüsyin06 +1 yıl Yom kanka bi mekandaydik yarım saat çıkmadım icerden farkina varmam biraz geç oldu 😆 Yorumla Soran +1 yıl Baya güldüm şimdi :D Arada sarhoş olmak gerekiyor ya sbnbnsdbnsd Yorumla hüsyin06 +1 yıl Aynen arada bi conta yakmak iyidir Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Çocuğun birine mesaj attım "gel bu gece" diye.. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Geldi mi? :D Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gelmedi :D Yorumla Soran +1 yıl Ah iyi o zaman yoksa tecavüz olurdu dsbhsngcd Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ağzımla içtim hep. Yaşamadım saçma sapan şeyler 0 1 Yorumla Soran +1 yıl İyiymiş. En azından herkes bir şeyler söyledi sarhoşken :D Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Denizdeydik arkadaşlar giriyodur ve altımda pantolon vardı ben de girmek istedim mecbur pantolonla gircez dedim kendi kendime sonra koşarak girdim t-shirti ayakkabıları cüzdanı falan da cikarmamisim
efrvnjksdbhjsbhjs
duşa girip suyun altında öylece oturup kusmuştum kırmızı şarap fena
shsdghvsdhjsd geçmiş olsun
Yola yattım çok uykum vardı bakalım kim kurtarcak dedim ve eski sevgilimi konusu geçince çağırdım
Ahaha. Eski sevgilini mi çağırdın?
Evet
Ne dedi :D
Boşver karışık ertesi gün görüşelim dedi
fujdfzuhdfh
Klozetin kapağını acmadan isemistim
Evde mi? :D
Yom kanka bi mekandaydik yarım saat çıkmadım icerden farkina varmam biraz geç oldu 😆
Baya güldüm şimdi :D Arada sarhoş olmak gerekiyor ya sbnbnsdbnsd
Aynen arada bi conta yakmak iyidir
Çocuğun birine mesaj attım "gel bu gece" diye..
Geldi mi? :D
Gelmedi :D
Ah iyi o zaman yoksa tecavüz olurdu dsbhsngcd
Ağzımla içtim hep. Yaşamadım saçma sapan şeyler
İyiymiş. En azından herkes bir şeyler söyledi sarhoşken :D