Bana hanım hanımcık geliyorlar açıklar sanki evlenecek kadın değil eğlenecek kadın gibi geliyor sizce neden?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılyetiştirilme şeklinden ötürüdür. özellikle sen küçükken çevrendekiler türbanlıların daha namuslu olduğu düşünüyorsa ve yaşanmışlıkların da bunu destekliyorsa bu şekilde düşünmen normal. ancak şunu unutma. evet türbanlı olup da çok namuslu olan insanlar var onlara laf yok zaten. ancak türbanı yalnız başına koyup kalbine ve beynine koyamayan kızlarda var. türbansız olup dinini bir çok türbanlıdan daha iyi yaşayan insanlar da var. ayrıca ne demişler para ve İMANIN kimde olduğu belli olmaz. insanları lütfen gruplayıp etiketlemeyelim
05 Yorumla
Soran+1 yılbakın ben kafa kapalı diğer yerleri açıklardan bahsetmiyorum onlar zaten kapalı değil ama mini etekle af edersin g. tüne yapışmış pantolunu giyen tiplerdende nefret ediyorum onlarn eğlenecek tipler :)
- +1 yıl
kopyala yapıştır artı ne alaka.
Soran+1 yılayne şeyi getiyorlar ondan : d
- +1 yıl
tuhafsın bil istedim
Soran+1 yılçevre böyle çevre :D
En İyi Cevaplar
Çok yanlış ve çok ağır bir cümle kurmuşsunuz.
Hanım hanımcık olan o kadar saçı açık bayan var ki..
O yüzden genelleme yapmak hoş değil. Ayrıca o bayan bugün açıksa yarın kapanabilir.
Kimseyi kınamamak gerekir. Önyargı ile yaklaşmamak gerekir.
Sonuçta yarın evlendiğinizde Allah c. c size de bir kız çocuğu nasip edebilir.
Ve bu dediğiniz söz sizinde başınıza gelebilir. Ne olursa olsun kimsenin ne namusuna ne de haysiyetine kötü söz söylememek gerekir.23 Yorumla
Soran+1 yılbizim çevrede ne kadar türbanlı görsem hepsi temizdi çevrende dolayı :/
Soran+1 yılçevre müsait etmiyor :/
+1 yılAynen kardeş benimde çok hoşuma gidiyor tatile gittim marmarise millet açmış geziyordu kimseye bakasım gelmedi ne bilim benim hoşuma gitmiyor onun bunun bacağını şurasını burasını görmek
Ama her tubanlı olan değil ne bilim sadece saf olduklarını düşündüklerim iyiliklerinden şüphelenmediklerim04 Yorumla
Soran+1 yılbakın ben kafa kapalı diğer yerleri açıklardan bahsetmiyorum onlar zaten kapalı değil ama mini etekle af edersin g. tüne yapışmış pantolunu giyen tiplerdende nefret ediyorum onlarn eğlenecek tipler :)
- +1 yıl
Aynen zaten bende öyle
- +1 yıl
bide çoğunun aklı belden aşa çalışıo mal herifler /bayanlar herneyse
Soran+1 yılaynen :d
- Aile & Toplum konusunda 728 cevap paylaştı.
+1 yılAçıklar eğlenecek kadın düşüncesi işte, saçma bişey bence. Öyle görmüşünüüz öyle biliyonuz, bu kafa böyle gider. Bu zihniyet değişmez bence, ama siz gene de açıkların eğlenilecek kadın olduğunu öyle her yerde söylemeyin, hani ne olur ne olmaz.
03 Yorumla
Soran+1 yılbu sadece görüş abi ben hanımcık oalrak görüyorum :)
- +1 yıl
Bişey demedim zaten be hocam benim de yorumum bu :D
Soran+1 yıltamam :D
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
38
Cevap
32Cevap
Namus ya da başka bisey başörtüsü yle korunacak birşey değil paşam. Birakin artik su kapali kadin Evlenilecek kadin kadin isi ev isi laflarini ya bizimde bir düşüncelerimiz var neticede benim gelecegimle oynayan adamin hayatiyla dans ederim anladin?
09 Yorumla
Soran+1 yılbüyülsün :D amacım kötü bir şey değil bana ev hanımı gibi geliyor :/
Soran+1 yılondan bahsetmiyorum sadece evine barkısına sahip çıkan biri oalrak görüyorum :)
Soran+1 yıliçi güzel olsunda ne olursa olsun :)
Soran+1 yılolabilir :D
Soran+1 yılanlamadımki :D
Keşke sen biraz kafanı açsaydın da beynine hava gitseydi. Başı açıklar eğlenecek geliyormuş bak sen şu işe başı kapalı o... lara ne demeli peki? Parkta sağda solda görüyoruz onun bunun kucağındalar!!! Buradan kapalılara laf sokmuyorum yalnız açık kadınları da eğlenilecek kadın olarak simgeleyen şu dar görüşlü yobaza haddini bildirmek istiyorum!!!
18 Yorumla
Soran+1 yılbakın ben kafa kapalı diğer yerleri açıklardan bahsetmiyorum onlar zaten kapalı değil ama mini etekle af edersin g. tüne yapışmış pantolunu giyen tiplerdende nefret ediyorum onlarn eğlenecek tipler :)
Soran+1 yılaynen ya ben bunlardan bahsediyorum tipe gel :D
Soran+1 yılkız bana delikanlılık tasladı bizde odun değilizya bende ona tasladım abi ne yapıyım
Soran+1 yılMaskeli yüzünü çıkarda gerçek yüzüne bakalım en azından sahtelerle uğraşmayalım..
karakter meselesi kapalılarlada gününü gün eden var kaç arkadaşım kapalılarla çıkıp bıraktı açık olup namuslu olanda var karakter meselesi kapalı olanda yapıyo açık olanda ya da açık olup namuslu olan kapalı olup yapmadığı sey kalmayann cok var dar görüşlüsün bunu anladık burdan
11 Yorumla
Soran+1 yıliçi iyi olsunda ne olursa olsun ama nedense kapalılar daha ev kadını gibi duruyor :)
Benim bir öğretmenim. Türbanlı kadınları gizemli buldugunu, ve buyüzden hoşuna gittiğini söylemişti, belki sendede öyledir. Yani kapali olduklari için, türbanın altındakini merak edebiliyor olabilirsin. L
25 Yorumla
Soran+1 yılhayır öyle değil bana hanım hanımcık geliyor :)
Soran+1 yıloda olabilir nerde görsem evli çift mutlular evleri çoculuk çocuk çok iyi :D
Soran+1 yılinş sende belkide yanlış düşünüyorum oda var: D
Gizli Üye(36-45)+1 yılAçık bayanları tavlayacak özgüveniniz paranız kaliteniz ve zekanız yok
Bu yüzden açık güzel kızları yakışıklı erkeklere kaptırmak istemiyorsunuz
Bu nedenle herkesi kapatmak için çabalıyorsunuz yazık :D ben açığım mini etekde giyerim erkekler hakkımda ne düşünürse düşünsün umrumda değil ben evlenecek erkek bolca bulurum merak etme :D12 Yorumla
Soran+1 yıliyi başarılar sizin gibiler zaten para tuzağı hayatta Allah kimseyi sizin gibilere vermesin
Cevap sahibi+1 yılpara tuzağı mı? hangi kadın rahat yaşamayı istemez? ben çok seversem evlenirim belki ama böyle geleceğimi ve çocuklarımı düşünmemiş olurum
Kalp önemli ben de örtülüyüm ama
İnan içine sindiremedikten sonra tesettürü
Açık ama sınırı bilen kızlar daha çok kayda değer oluyor.23 Yorumla
Soran+1 yıliçi güzel olsun ne olursa olsun demi :D
Pardon ama altında mine etegi ya da dar yapışmış bir pantolonla gezen kıız nekadar yürekli bir kızdır bilemessin ayrıyetten siyah carsaf giyipte nekadr ... oldugunuda bılemessın böle bir düşünce cok sacma geldi... bir kapalıda neler var sen onu göremessin
05 Yorumla
Soran+1 yılsiyah çarşaflıları ben müslman olarak görmüyorum bu 1 ikincisi ben nerde mini etekli nerdeyse vajinası görünecek kadar etek giyen çok insan gördüm hepsi birbirinde or. zaten şimdi bir kapalı birde kapalı var onun için :)
- +1 yıl
o görunecek kadar etekse o zaten bellidır ama adabıyla giyinmiş oturusu kalkısı düzgün çok kişi var oda mını gıyer ama ahlakı vardır hiç kimseyi genellemeye sokma ... benımde kapalı bir cok arkadaşım var birine bakarsın mahalede tanımadıgı yok birinede bakarsın kafasını kaldırıp karsıya bakmaya cekinir...
Soran+1 yılbizim çevre olmuyorki böyle şeyler :D
Soran+1 yılmüsait etmiyorlar :D açıklar için :D
+1 yılDoğaldır banada oyle geliyor ve ben açığım. d ama çok iyi bir anne olacağımıda biliyorum. Bırak oyle gelsin sanada ama bşr yandan bunun doğru bir genelleme olmadığını bil:);)
01 Yorumla
Soran+1 yıliçi iyi olsunda ne olursa olsun ama nedense kapalılar daha ev kadını gibi duruyor :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılHaklisin, "mahalle baskisi". Suc sende degil, bu toplum boyle yanlis yonlendirmis iste. Ama hickimseye bu eglenecek kadin soyleme hakkin yk snn, bu unutma, herkes b*k attigiyla evlenir o yuzden icindeki fesatligindan kurtul bir an once
13 Yorumla
Soran+1 yıldüşünce kötü amaçlı değil sadece evine barkına sahip çıkacak hanım hanımcık gibi geliyor :) ev kadını :)
Cevap sahibi+1 yılO baska, eglenecek kadin baska. Iyi dusun o zmn sectigin kelimeleri. Neyse, hadi eyv? Bb
Soran+1 yıliyiside var kötüsüde var ama gördüm yani amaçlarını bb
buna önyargı deniyor. önyargılarla büyütülen erkek ve kadınlar toplumu haline geldik. kendini geliştirirsen bu tür şeylerin aslında görüntüden başka bir şey olmadığını öğrenirsin.
11 Yorumla
Soran+1 yılilginç :/
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen kapaliyim ama bu düşünceni doğru bulamadım insanlarin ne oldunu kişilikleri belirler senin kararrin saygı duyarim gönlün be istiyosa o olsun ama açıklarida böyle sınıflandırmamalisin hiç bir bayan eğlenmelik değildir asla.
14 Yorumla
Soran+1 yılhaklısınız ama kaplılar bana evlenecek kadın gibi geliyor çoluğunu çocuğuna sahip çıkacak biri olarak geliyor :/
Cevap sahibi+1 yılTabi o senin görüşün olabilir öyle görebilirsin ama bunu aciklarda yapabiliyor ama sen sana uyguni secersin o ayrı
Soran+1 yılçevre sevmiyor açıkları :D
Cevap sahibi+1 yılO ayrı o zaman kimseyi aynı kefeye koymamazsin
+1 yılOnları sürpriz yumurtaya benzetiyorum ben. İçinden ne çıkacağı belli olmuyor :D
21 Yorumla
Soran+1 yılahaha :D güzeldi :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılBnde kapaliyim yillardan belli ama kapanmak bu aralar tarz olmus yani her önüne gelen kafayi kapatir olmus her kapali hanim hanimcik evlenilecek degil her acikta eglenilecek anlamina gelmiyor arastirmak lazim
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısınız tabikde içi önemli dışı değilde bana neyse hanımcık gibi duruyorlar :)
+1 yılbence onlarada önemlisi ruh güzelliği ne kapalılar var ama içinde adam yok açık zaten aşırı birşey yapınca çok görmüyolar ama kapalı yapınca ooo ver yansınlar bitmiyor
12 Yorumla
Soran+1 yılaynen abi öyle gerçekten :)
- +1 yıl
ama onu bulabilmek mesele işte
+1 yılHerkesin düşüncesi farklıdır. Fakat açıklara böyle bir önyargıyla yaklaşmanı doğru bulmuyorum. Sonuşta hanım hanımcık açıklar da var. Önemli olan içidir zaten insanın. Kapalı olup açık olması önemli değildir.
01 Yorumla
Soran+1 yılbizim çevrede kapalılar açıkalra nazaran daha hanımcıklar :/
Zaten cevabını vermişsin hanım hanımcık geliyormuş sana. Sana göre evlenilecek kadın profili türbanlı kadınlarmış. İlginç bir nedeni yoktur bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılmillete batıyor :D herkezde böylemi diyede doğru değilmiş :D
+1 yılSu zihniyetten hala kurtulamamis insanlar var inanamiyorum
15 Yorumla
Soran+1 yılilla açıkları sevecez diye bir kural yok bana daha hanımcık geliyor o kadar :/
- +1 yıl
Benim ona sozum yok zaten eglenilecek dedigine sozum var zaten sen bu zihniyetle anca kapali birini bulursun merak etme
Soran+1 yılben kafa kapalı diğer yerleri açıklardan bahsetmiyorum onlar zaten kapalı değil ama mini etekle af edersin g. tüne yapışmış pantolunu giyen tiplerdende nefret ediyorum onlarn eğlenecek tipler :)
- +1 yıl
Sende tam tiye alincak erkeksin
Soran+1 yılöyle :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılsenin ki de farklı fantezi bu sıralar erkekler türbanlı kadınlar üstünde fantezi kurmaya başladı hadi hayırlısı ama türbanlılar da uçuk kaçık biraz yani hepsi değil ama var
17 Yorumla
Soran+1 yılbakın ben kafa kapalı diğer yerleri açıklardan bahsetmiyorum onlar zaten kapalı değil ama mini etekle af edersin g. tüne yapışmış pantolunu giyen tiplerdende nefret ediyorum onlarn eğlenecek tipler :) sende o tiplere benziyorsun herhalde konuşmandan belli :P
Soran+1 yılsenden sonrasını silin kopaya yağıştır yaptımda kusura bakmayın :)
Cevap sahibi+1 yılhayır bende türbanlıyım hemde sonunna kadar
Cevap sahibi+1 yılne yaptın anlamadım
Soran+1 yılbana kaplılar hep daha hanımcık geliyorlar :/ yanlış düşünüyorda olabilirim bilmiyorum çevremde hep iyilerini gördüm kapalıların :/
Cevap sahibi+1 yıltabi ki öyleler ama içini görmediğin için öyle ki zaten öyle olması lazım :))
Soran+1 yılolaiblir :D
+1 yılTurbanli kadinlar zaten hos ama bunu bil hic bir kadin eglenmek icin yaratilmadi
33 Yorumla
Soran+1 yılkadınlar eğlenmek için yaratılmadı ama amacı farklı olan çok var :/
Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Benim de vardı türbanlı fantezim. Bu konuda seni anlıyorum.
05 Yorumla
Soran+1 yılseks değil :D
Soran+1 yılseks olarak değil tam ev kadını evine sahip çıkacak biri olarak görüyorum :)
Soran+1 yıloda olabilir :) görüş meselesi :/
+1 yılHer türbanlı hanım hanımcık değil... bunu bir beze bağlama
açıklarda olan kaşarlar kapalılardada var13 Yorumla
Soran+1 yılhaklısınız :) kafa kapalı diğer yerleri açık demi :D
- +1 yıl
zaten kendini belli ediyor çektiği fotorafta bile ben kaşarım diyor düşün yani
Soran+1 yılaynen bana böyle hani köyde şehre gelmiş ev kadınları oluyor ya onun gibi oluyor ev hanımı :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılparklarda erkeğin kucagına oturmuş sürtünen kapalı hatunları gorunce banada öyle gelıyo
36 Yorumla
Soran+1 yılbana hiç denk gelmedi :D
Cevap sahibi+1 yılkapalı merak uyandırıyor acaba memesı nasıl gotu nasıl yatakda nasıl gozukur vs vs
Soran+1 yılöyle bir düşünncem olmadı seks konusunda :D
Aile & Toplum konusunda 569 cevap paylaştı. Ben de çok şahit oldum birader, kafa kapalı ama parklarda, tenhalarda kucaklarda dolaşanı...
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısınız ama bana denk gelmedi bir denk gelse :D içi önemli dışı değil :)
Valla by zamanda açık kadinlar kapalilar kadar dikkat çekmiyor başörtülü ciplak
Abi adı üstünde nice başı açık olanlar var onlardan daha namuslu!03 Yorumla
Soran+1 yılbana hanım hanımcık geliyor nedense :/
Soran+1 yıliçi iyi olsunda ne olursa olsun :)
Sadece başörtüsüne bakarak bir bayanın evlenecek kadın veya eğlenecek kadın olduğunu düşünüyorsan Valla kardeşim düşüncende sorun var, bu düşüncenden kurtul.
04 Yorumla
Soran+1 yılben kafa kapalı diğer yerleri açıklardan bahsetmiyorum onlar zaten kapalı değil ama mini etekle af edersin g. tüne yapışmış pantolunu giyen tiplerdende nefret ediyorum onlarn eğlenecek tipler :) sende o tiplere benziyorsun herhalde konuşmandan belli :P
Soran+1 yılpardon abi yanlış oldun kusura bakma sende yazan yeri kafadan at :D kopyala yaptım :d
Soran+1 yılhaklısın çevremde çok görüyorum :/ açık ile kapalıları onun için :)
Kapali bu kutu sana gizemli geliyo
Dolayisiyla onlari cekici buluyon05 Yorumla
Soran+1 yılonla alaskı yok daha hanımcık geliyorlar :/
Soran+1 yılçevremde çok görüyorum ondan dolayı belkide yanlış düşünüyorum :D
Soran+1 yılhayırlısı :)
+1 yılhay ben senın zihin çarkına tükürrrreymm.. Aklın kapalı olmasın kafiiii ;)
21 Yorumla
Soran+1 yılhanımcık geliyor :D
Aile & Toplum konusunda 985 cevap paylaştı. Ne giyerse giysin kadın kadındır. Kapalida olsa açıkta olsa farketmez
15 Yorumla
Soran+1 yıliçi iyi olsunda ne olsursa olsun :)
Soran+1 yılhaklısınız ama çevrem iyiler yani açıklarda hep kavgalı banamı öyle geliyor anlamadım :/
Soran+1 yıliçi iyi olsunda ne olursa olsun :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de turbanli kadinlarin ayaklarini cok begeniyorum ya ten corap giyiyolar ya nasil guzel duruyor. Not: acik bir kadinla evlenecegim.
03 Yorumla
Soran+1 yılahaha olabilir :D
Cevap sahibi+1 yılDerken?
Gizli Üye(30-35)+1 yılSu iğrenç yorumları görünce kapaliligin hakkini veremeyenlerden tiksiniriyorum. Bütün kapalilarin hakkina giriyolar nasıl hesabini vercekler merak ediyorum.
11 Yorumla
Soran+1 yıltakmışlar seks seks saçma :D
beynin seksten başka bir şey düşünmüyor o yüzden asalak pi ç
11 Yorumla
Soran+1 yılseksten bgahsetmiyorum ben sadece hışuma gidiyor tam ev kadını :)
+1 yılsacmalıyorsun ben ne kapalılar gördüm sevişn saks çeken bırak bu işleri sacını örtmeyle bitmiyor bu işler.
02 Yorumla- +1 yıl
adam olsan insanları giyinişine göre yargılamaz kızlara o* gözüyle bakmazssın. senin kardeşin açık giyinse öylemi oluyor oda?
Soran+1 yılabi koplaya yapştır yaptım senden sonra yazan yeri aklından çıkar neyse bana daha hanımcık geliyor abi çevreden dolayıda olabilr :)
Kardeşim öyle deme artık kapalı açık zihniyetinden kurtulmamız lazım öyle değil mi
03 Yorumla
Soran+1 yılbana daha hanım hanımcık geliyor :/
Soran+1 yılcnsU :d
Allah için kapanıyoruz içimizdeki Nur yüzümüze vuruyo da ondan 😁😁
03 Yorumla
Soran+1 yılaynen öyle :D
- +1 yıl
:) evt
+1 yılGözüne hos geldigi icin boyle bu da cok gunah bu davranışdan vazgec
03 Yorumla
Soran+1 yılneden?
- +1 yıl
Çünkü gunah
Soran+1 yılöyle bir şey yok kardeş :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞahsen ben kapaliyim ama yemedgi nane kalmayan kapalı gördüm ama masumda açıklar icinde aynısı geçerli genelleme yapma
03 Yorumla
Soran+1 yıliçi güzel olsunda ne olursa olsun :D
Cevap sahibi+1 yılBaşta ole demiyodun:))
Soran+1 yılHALEN GEÇERLİ :D
+1 yılherkesin kendi düşüncesi mesela banada türbalılar itici geliyor nefret ediyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe oldu? Çok mu türbanlı kadın p*rnosu izledin canısı?
11 Yorumla
Soran+1 yılgünah olduğunu bildğim için hiç izlemdim p*rno felan bu işlere çok meraklısın galiba sende?
Gizli Üye(30-35)+1 yılben açığım ve hiçbir erkek eğlenilcek gözüyle bakmadı
01 Yorumla
Soran+1 yılben çok şahit oldum :D
İffeti bir ortuye yamadiniz bravo turkiyem
42 Yorumla
Soran+1 yılbana hoş geliyor :)
- +1 yıl
Öyle bişey diyen olmadı senin bilinç altın olan şey bu sanırım adam sadece hoşlanıyorum diyor
Gizli Üye(36-45)+1 yıltürbanlı fantazisi bendede var bir cogu harika görunuyorlar
03 Yorumla
Soran+1 yılabi şöyle bakın ben kafa kapalı diğer yerleri açıklardan bahsetmiyorum onlar zaten kapalı değil ama mini etekle af edersin g. tüne yapışmış pantolunu giyen tiplerdende nefret ediyorum onlarn eğlenecek tipler :)
Cevap sahibi+1 yılvalla her türlüsü fena gider en azından ciddi bir merak uyandırıyor acaba ne cıkacak içinden :D
Soran+1 yılöyle yok bende :D
bir beynin olsa, böyle düşünmezdin..
31 Yorumla
Soran+1 yılbakın ben kafa kapalı diğer yerleri açıklardan bahsetmiyorum onlar zaten kapalı değil ama mini etekle af edersin g. tüne yapışmış pantolunu giyen tiplerdende nefret ediyorum onlarn eğlenecek tipler :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılBanada güzel geliyor cevremde bi kız vardı açıktı biraz çok güzeldi kapanıncda dahada güzelleşti keske benim kısmetim olsa
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Eylenebilecegin biriyle evlenmeyi dene
03 Yorumla
Soran+1 yılasla :D
Soran+1 yıleğlenmek ile evlenmek arasında çok fark var :D
benim hiç hoşuma gitmiyor bakış açısı olmalı..
11 Yorumla
Soran+1 yılaynen öyle :)
+1 yılSeytan beynine sicmistr belki
01 Yorumla
Soran+1 yıl:D Neden?
ilgi duyduğun için olabilir :D
05 Yorumla
Soran+1 yılbilmem :/ bana böyle ev kadını gibi oluyor :D
Soran+1 yılbelkide fiziği meslek içi şeytandır :d
Soran+1 yıloda doğru :)
+1 yılAllah akıl fikir versin
28 Yorumla
Soran+1 yılbakın ben kafa kapalı diğer yerleri açıklardan bahsetmiyorum onlar zaten kapalı değil ama mini etekle af edersin g. tüne yapışmış pantolunu giyen tiplerdende nefret ediyorum onlarn eğlenecek tipler :)
- +1 yıl
Ne kapalılar gördük ne anlatıyosun sen insanın kalbi güzel olsun
Soran+1 yılçevremde böyle :D
- +1 yıl
Karakterle ilgili bir şey bu ben mini etek giymem ya da açık giyinmem ama kapalıda değilim ama bazı mini etekliler önüne bakarak yürürken bazı kapalıların parkta erkek kucağında orurtuduğunu da gördüm kapalı ya da açık farketmez dediğim gibi karekter meslesi
Soran+1 yılhaklsınıız :)
- +1 yıl
Teşekkür ederim ama yinede eğlenilecek kız gibi cümleler kurmamalısın çünkü yarın ne olacağı belli olmaz belki karşına hanım hanımcık biri çıkar ama açık olur belkide kapalı biri çıkar en büyük kazığı ondan yersin bu yüzden ön yargılı olma hadi iyi bak kendine :))
Soran+1 yılhayırlısı :)
- +1 yıl
Aynen
cevap soruda zaten neyi sordun sen dostum?
05 Yorumla
Soran+1 yılneden böyle :D
Soran+1 yılaynen :D
Soran+1 yılhayırlısı :)
türbanlılara sataşma vol.1 .. yapmayın abi böle
11 Yorumla
Soran+1 yılniye :D
+1 yılİyi abi git bul bir tane
13 Yorumla
Soran+1 yılbana hanım hanımcık geliyor nedense :D
- +1 yıl
Oyleler, tabi istisnalar var
Soran+1 yılbilemezsinde ama öyle geliyor insanın içinden :)
+1 yılsuper azgın oluyorlar
01 Yorumla
Soran+1 yıliyi sevişiyorlarmış :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılsen evlenemezsn bu beyinle. sıçtığımın beyini
27 Yorumla
Soran+1 yılsen çok mu zeki olduğunu zannediyorsun bu hakaretli? insan olda eleştiri yap ya. şak gibi konuşma?
Cevap sahibi+1 yılkafası olana eleştiri yaparım sende varmıki kafa? zmanımı senin gbiler için öldüremicem bbbb
Soran+1 yıliyi bb o zaman kafan değilmiş :P senin kafan gibi olmak için kafasız olmak gerek :P
Cevap sahibi+1 yılhı hı
Soran+1 yılben kafa kapalı diğer yerleri açıklardan bahsetmiyorum onlar zaten kapalı değil ama mini etekle af edersin g. tüne yapışmış pantolunu giyen tiplerdende nefret ediyorum onlarn eğlenecek tipler :) sende o tiplere benziyorsun herhalde konuşmandan belli :P
Cevap sahibi+1 yılben kendmi iyi biliorm.. neden sana ispatlamak zorunda kalim
Soran+1 yılbelli :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılKapalımaya özendirme çabaları vol 464748596
02 Yorumla
Soran+1 yıl:PP
- +1 yıl
:) la bir git sen allh için kapanmadıkça
anan bacin kapali mi açik mi ?
13 Yorumla
Soran+1 yılben babamla yaşıyorum hiç annem olmadı benim görmedim :/ tek çocuğum
Soran+1 yılişte bana hanımcık geliyor ama bakın ben kafa kapalı diğer yerleri açıklardan bahsetmiyorum onlar zaten kapalı değil ama mini etekle af edersin g. tüne yapışmış pantolunu giyen tiplerdende nefret ediyorum onlarn eğlenecek tipler :)
+1 yıltürbalı biri ile birlikte olmadığındandır
03 Yorumla
Soran+1 yılolabilir :D
- +1 yıl
. net :)
Soran+1 yılolunca ne oluyor :d
Gizli Üye(30-35)+1 yıltamam onlarla evlen onlarda snn kafadan ;)
15 Yorumla
Soran+1 yılbakın ben kafa kapalı diğer yerleri açıklardan bahsetmiyorum onlar zaten kapalı değil ama mini etekle af edersin g. tüne yapışmış pantolunu giyen tiplerdende nefret ediyorum onlarn eğlenecek tipler :)
Cevap sahibi+1 yılok bu konuda haklısın düşüncene saygım var ancak yinede herkesın giyinme tarzına saygılı olmalısın eğlenilecek tipler diyerek yargılayamazsın;)
Soran+1 yılçevremde çok görüyorum ondan dolayı belkide yanlış düşünüyorum :D
Cevap sahibi+1 yılbnde çevremde görüyorum kapalı namazında nıyazında ama... her haltı yıyen böle bı genelleme yapamazsın bu yuzden ;)
Soran+1 yılhaklsınız :D
Çünkü sen mankurtsun.
05 Yorumla
Soran+1 yılsdece hanım hanımcık olarak görüyorum abi :D
Soran+1 yılbelkide yanlış düşünüyorum ama etrafta çok görüyorum abi mutlular ama açıkları Allah versin para tuzağı :P
- +1 yıl
Hem de yanlışın babasını düşünüyorsun :D başı açık olan insanlar türbanlılardan daha iffetlidir inan bana. Daha dün luna parktayken yaşadım abi. Önümüzde iki kız vardı biri ana avrat giriyordu makina bozuk diye. Diğeri ise sesini çıkarmadan gitti abi. Bir sürü örnek görebilirsin etrafta.
Soran+1 yılhaklısın abi içi iyi olsunda bu benim sadece görüş meselem :D
- Aile & Toplum konusunda 954 cevap paylaştı.
+1 yılAhahaha evlen o zman panpa tutan yok ki seni
13 Yorumla
Soran+1 yılsen sevmezmisin :D
- +1 yıl
Dikkatimi çekmedi
Soran+1 yılhımm olabilir :)
+1 yılTürbanlı biri ile evlen gülüm?
00 Yorumla- Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar