Kapalıyken açılmak istemek suç mu?

Çocukluğumdan beri 10 yıldır kapaliyim kendi istegimle kapanmistim. Annem zaten dunden raziydi kucuk cocukken bile gosterisli boylu posluydum. Dikkat cekiyordum hemen kisa kollu giymeme bile laf derdi ama giyerdim. Simdi ise ne zamandir dusunuyorum cok sey aklimda kaldi. Kucukken kapandigim icin en cok saclarimla disari da gezmeyi ozledim. Simdi ki genc kizlar gibi olmayi ozledim. Hicbir sey yapamadim kapandim heves edip durdum. Acik halim kapali halimden 1000 kat guzel en cok begenilen halimde o. Babam cok karismaz boyle seylere acik kapaliliga cok onem vermez ama ne dicegini de kestiremiyorum. Annem ise cok cok kati bu konuda memlekette ki akrabalar falan da. Annem yakin cevreyi takan duygusal biri. Hakkimi helal etmeme kadar gider is uzar da uzar kiyameti koparir. Hem gunah der hem millet ne der der. Ama millet umrumda degil. Tek annem dusundugum ama ben artik kapali olmak istemiyorum. Dedigim gibi annem asiri kati bu konuda. Nasil ilerlemeliyim sizce neler demeliyim? Gerekcem ne olabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada 24 yasindayim ve ailemden uzak bir sehirde tek yasayip calisiyorum. Universite mezunuyum. Yani ben onlardan habersiz de acilabilirdim ama kimseyi kandirmak istemiyorum. Aciksam acigimdir kapaliysam kapali. Uygun bir zamanda telefonda diyecegim artik. En buyuk avantaj yaninda olmamam olabilir.
Kapalıyken açılmak istemek suç mu?
Cevapla