Küs olduğum insanlarla nasıl barışabilirim?

Hayatımdan çıkan herkes için üzülüyorum. Küsüp gidiyor herkes bana ama ben sanki yarın ölecekmişim gibi üzülüyorum. İçimde bi ukte kalıyor güzel arkadaşlıklarım bittiği için. Çok üzülüyorum. Ve arkadaşlarımı özlüyorum. Böyle küsüp küsüp çevremde kimse kalmayınca ne dertlesicek bir arkadasım kaldı ne de düğünüme vs gelcek biri benimde düğününe gidebileceğim hiç kimsem kalmadı. Böyle yalnız kaldıkca depresyona girip kilo alıyorum. Babamda benimle çok uğraşıyor “bir sürü okul okudun bir tane bile arkadasın yok diyor. Üniversiteden mezun olucaksın bir tane bile arkadas edinememissin.” Diyor. Cvremde kimse beni istemiyor ama ben herkesle arkadas olup herkesle iyi gecinmek istiyorum. Nolur biri bana yardım etsin ben kafayı yiyeceğim çok üzülüyorum.
Küs olduğum insanlarla nasıl barışabilirim?
Cevapla