Kökünden koparılan "Kıl/Tüy" neden bir daha çıkar?

Çenemin alt bölgesinde tek tük tüy çıkıyor bunları elimle çekip koparıyorum. Ama bir daha çıkıyor.

Normalde kökünden giden bir şeyin çıkmaması gerekmez mi?
O zaman dökülen saçlarn da bir daha çıkması gerekir?

Teşekkür ederim.
Kökünden koparılan "Kıl/Tüy" neden bir daha çıkar?
Cevapla