Sizce toplum içinde gaz çıkarmak mı yoksa geğirmek mi daha abes kaçar?

Biliyorsunuz ki yurt dışnda gaz çıkarmaktan ziyade geğirmek daha ayıp sizce toplum içinde en abesi hangisi ?
Sizce toplum içinde gaz çıkarmak mı yoksa geğirmek mi daha abes kaçar?
Cevapla