Arkadaşlar garip geliyor ama ben mavi gözlerimi sevmiyorum Çünkü hep markette gittiğimde herkes bana bakıyor. bir yere gittiğimde biriyle konuştuğumda mavi gözlerden bahsediyor buda beni aşırı rahatsız ediyor. Arkadaşlarımda mavi gözlerimin olduğu için kıskanıyor. Sınavlardan 85 ve üstü alıyorum buda onları daha kıskandırıyor ne yapmam gerekiyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Gözlük taktığımdan beri herkes benle arkadaş olmak istiyor insanlar bu kadarmı kötü olmuş 😞
mavi gözlüsün ve bu bnce çok güzel herkes mavi gözlü olmak ister bırak kıskansınlar seni kıskanıylarsa kötü davranıyorlarsa anlaki birşeyleri başarmışsın
Lisede ergenus iken Brad Pitt ve Duncan James gibi adamlara olan hayranlığımdan ötürü açık renk saçlı ve renkli gözlü insanlara çok özenirdim. Şimdi özenmesem bile bence bir çekicilik unsuru mavi göz. Keyfini çıkar. Bırak baksın millet. 😄
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben fazla ilgiden utanırım. Bir kaç sene önce annemle birlikte markette gitmiştik. Kasadaki çalışan bana gözlerin çok güzel senle evlenmek istiyorum. Dediğinden beri çok rahatsız oluyorum ( 12 yaşında iken oldu )
mahalledeki erkek kedilerde gö. tünün dibinde geziyor mu?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Mavi gözü kıskanmalarıyla sınavdan 85 almanı nasıl bağladın hayretler içerisindeyim şu an 😃
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hayır hem azcık zekiyim hemde mavi gözlü olduğum için herkes bana düşman. yaptığım her hata onlar için bir hazine ve bu durumdan çok rahatsız oluyorum 😞
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
mavi gözlüsün ve bu bnce çok güzel herkes mavi gözlü olmak ister bırak kıskansınlar seni kıskanıylarsa kötü davranıyorlarsa anlaki birşeyleri başarmışsın
Beni rahatladığın için çok teşekkür ederim ☺️
rica ederimm
Siyah lens kullan sende memnun değilsen millet onca para yatırıyo mavi gözlü olmak için sende buldunda bunuyosun 😄
Lisede ergenus iken Brad Pitt ve Duncan James gibi adamlara olan hayranlığımdan ötürü açık renk saçlı ve renkli gözlü insanlara çok özenirdim. Şimdi özenmesem bile bence bir çekicilik unsuru mavi göz. Keyfini çıkar. Bırak baksın millet. 😄
Ben fazla ilgiden utanırım. Bir kaç sene önce annemle birlikte markette gitmiştik. Kasadaki çalışan bana gözlerin çok güzel senle evlenmek istiyorum. Dediğinden beri çok rahatsız oluyorum ( 12 yaşında iken oldu )
Makarasına demiştir onu. Tatlı bi kız çocuğusun gibisinden. Yoksa 12 yaşındaki kıza yürümez kimse.
mahalledeki erkek kedilerde gö. tünün dibinde geziyor mu?
Mavi gözü kıskanmalarıyla sınavdan 85 almanı nasıl bağladın hayretler içerisindeyim şu an 😃
Hayır hem azcık zekiyim hemde mavi gözlü olduğum için herkes bana düşman. yaptığım her hata onlar için bir hazine ve bu durumdan çok rahatsız oluyorum 😞
Seni kıskanmaları ayrı bir şey bırak çatlasınlar hiç oralı olma ama mavi göz güzeldir benimde göz rengim mavi hiç memnuniyetsizlik yaşamadım
Sen mavi gözlerini değil fazla ilgiyi sevmiyorsun
Doğru arkadaş
Soğuk davranarak sadece teşekkürler diyip geçmek bunaltmıştır seni sanıyorum,
Saçma değil haklısın, lens kullan bir sure
abi kafayı yemiş bu insanlar
Dünyada ne dertler var ya çıldırazağmm
Şişle gözünü
Soruna bak be
Boyat gözünü
Manyak mısın