Sanırım erkeklerin cevabı çok net. :D
Peki kadınlar ne yapar evde kimse olmadığında?
Peki kadınlar ne yapar evde kimse olmadığında?
Ağda.
Cevap
3Cevap
1 senedir yalnız yaşıyorum oyun oyun oyun oyun sohbet oyun oyun oyun oww arada neyse oyuna devam :D yayıncılık vs işte
Erkeklerin cevabı çok net ne demek ya niye tüm erkekleri aynı kefeye koyuyorsun?
Beklediğiniz saçma cevabı vermeyeceğiz kardeşim kusura bakmayın kitap okuyorum sessiz mis
Evet çok net eldeki parayı katlamaya Çalışıyorum
Birşey yapmıyorum ekstradan ajskx
Bolbol uyurum
Tahmin edildiği gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar