Lise de nasıl biriydiniz arkadaş ortamınız nasıldı?

Ben aşırı çekingen biriydim. Asosyaldim. Arkadaşım olmadığı için tenefüslerde zaman geçsin diye lovoba da vakit geçirirdim. Benim arkadaş ortamım yoktu birkaç arkadaş edindim onlar da eme yaramayan tiplerdi. gerizekalıların çoğunlukta olduğu bir sınıftaydım bir kızla birbirimize girmiştik.
Lise de nasıl biriydiniz arkadaş ortamınız nasıldı?
Cevapla