kadın çocuklarıjna bakmak için erkege muhtaçtır cümlesi bile bu videodaki erkegin nasıl bir düşünceye sahip oldugunun özeti ayrıca madem kadınlara bu kadar özgürlük veriyor neden erkeklerde bundan mahrum kalsınki? ayrıca pek çok kadından duydugumuz kadarıyla erkekler bizi gözleriyle taciz ediyor diye dava ediyorlarmış diyor bu adam galiba avrupada degil açık saçık giyinmenin çıplaklıgın bile normal karşılandıgını bilmiyor batıda böyle tür şeyler çok fazla olan şeyler degil batıyı kötüler ama kanalının ismi bile batı dilinden
Güncellemeler
+1 yıl
ayrıca kadın kapanırsa erkek bakmıycak diyorda kapalı kadına bakan o erkekler ne iş peki?
aynen bu yüzden bu tür kanalların faydalı oldugunu düşünüyorum bazen ben hiç uyumadan misyonerlik yapmaya kalkışsam bunların yaptıgı kadar çok dinden sogutamam ama bir yandanda insanların aklına cahilce düşünceler sokuyorlar ve bu bir sorun
Yani ortaya baktığında kolluk kuvvetleri, ordular vs hep erkek. Kadın var deme. Ortada bir kıyasla inatlaşma olsa, iki tarafta ciddi ciddi yarışmaya çalışsa kadınlar bir halt yapabileceğini sanmam. O koruma açısından galiba. Yoksa maddi anlamda işini eline aldıysa erkekler ev erkeği oluyor 😂😂yani kadının koruma açısından erkeğe ihtiyacı olabilir bence. Yok diyene de bana ne. Umarım birşeyler yaşamaz.
Tesettürlü insan genelde müslüman olur. Ve bu kadınlar İslam dini mensubudur. Alimlerce kadınların yanında erkek olmadan bazı olayları ve durumları yaşamaması gerektiğini söylüyor. Onlarda alimlerin sözlerini dinledikleri için böyle davranıyor ve yaşıyorlar. Şöyle düşün ihtiyacı yoksa bunca cinayet, tecavüzü kim yapıyor? Erkeği erkek bile durduramıyor kadın mı durduracak. Çok ciddi önlemler gelene kadar böyle olaylar daha devam edebilir. Ondan dolayı dikkati yapana değilde yaşabilecek kişilere vermek daha mantıklı. Çünkü belli başlı kadınlar hedef oluyor. Ama her erkeğin saldırması olabilir. Yani daha az olan masrafı daha olacağından kadını korumak daha iyi. Her erkeğe kamera takamayacağına göre... Kadınların olduğu ortamlar MOBESE ile koruma altına alınmalı ve erkek kolluk kuvvetleri ile desteklenmelidir.
tecavüzü tacizi ataerkil topluluklarda erkekler daha çok yapar çünkü kadın daha evden bile çıkamaz eger ataerkil davranılmassa kadının erkege ihtiyacı olmaz
😂😂ataerkil mi 😂😂😂 güldürdün. şu an dünya da savaş an meselesi. Sen sanıyor musun? Ordular keyfiye var? Ordusu olmayının nasıl içinden geçiyorlar farkında mısın? Ortadoğu, Afrika, Asya'nın bazı yerleri.. Kısaca erkek olduğu sürece durum budur. Erkeği mi ortadan kaldıracaksın? Ataerkil diye laf edip erkeğin elinde olan gücü kullanmayacağını mı sanıyorsun? şu an zengin olan bazı insanların (çoğunlukla) kendini üstün görme çabası mevcut. Cinsiyet gibi değişmesi imkansız olan birşeyin mi değişeceğini düşünüyorsun? İnsanlık 200.000 yıldır var deniliyor.2021 deyiz. Teknoloji hat safhada halen durum içler acısı. Hani teknoloji, iyi insanlar, ülkeler vs. Ne derece engelliyorlar? Bunun, böyle durumların olmayacağının Garantisini kim verebilir 😳Gerçekleri, insanların kibirini, açgözlülüğünü, azgınlığını çok basit görme. Parası olan en iyi, en güzel, en bakımlı fahişeyle oluyor. Kısaca para , insan varsa ortada eminlik diye birşey mi😂😂 gülerim anca.
Taciz tecavüz diyorsun, ataerkil diyorsun, tabi olmaz. Kadınların baskın olduğu yerlerde de erkekler yaşayamıyor, kadınların da yaptığı tacizler tecavüzler mevcut. Son model ülke denilen yerlerde olan olaylardan haberin yok, gelmiş ataerkil diyorsun 😂😂😂😂Bazı Erkeklerin eline imkan geçerse öyle bir hayvanlık yapar ki , herkes şaşırır. Kısaca yok o yok bu diye vakit kaybetmek yerine icraat lazım. Daha ciddi yasalar, daha ciddi önlemler. Bir tacize ömür boyu takip gibi.
Lan koruma o zaman. Olacağı görürsün. Bıraksın erkekler o zmana görevlerini tüm kadınlar bir olsun. Ne kadar azgın, pislik, katil, psikopat varsa meydana çıksın dimi?
Yaw erkekleri kısıtlayabileceğini mi sanıyorsun? Kaldı ki erkeklere, kadınlara değilde en iyisi tamamen insana koruma lazım. ancak durum şu an ona müsait değil pek. En çok kanayan yer belli...
zaten amacım insanı korumak ayrıca ben kadın erkek eşitligini savundum erkekler işlerinden çıksın demedim ayrıca ben pislik azgın psikopat varsa ortaya çıksın falan demedim sanki ben bunu ima ediyorumda
Yaw kadınların korumasını kim yapıyor? Kolluk kuvvetlerinin temeli kim kim? Bunlar olmasa ortada olacakları tahmin edemiyor musu? Yazdıklarımı yazarak ne yapmaya çalışıyorsun anlamıyorum. Şaka gibisin ya. Ulan sanal bu kadar anlama gıtı ile dolu mu yaaa. Yaw yazdıklarımı bir kere daha oku lütfen, gözünü seveyim. LÜtfen
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Dini yaymak ve insanları dinde ki gibi hareket etsinler istiyorlar ama en çok bunlar insanı dinden soğutuyorlar ama farkında değiller
aynen bu yüzden bu tür kanalların faydalı oldugunu düşünüyorum bazen ben hiç uyumadan misyonerlik yapmaya kalkışsam bunların yaptıgı kadar çok dinden sogutamam ama bir yandanda insanların aklına cahilce düşünceler sokuyorlar ve bu bir sorun
Saygı duy. Tesettür, isteyen giyer.
ben saygı duyuyorum ben sadece bu adamın yok kadın erkege muhtaçtır falan filana laf ediyorum
Yani ortaya baktığında kolluk kuvvetleri, ordular vs hep erkek. Kadın var deme. Ortada bir kıyasla inatlaşma olsa, iki tarafta ciddi ciddi yarışmaya çalışsa kadınlar bir halt yapabileceğini sanmam. O koruma açısından galiba. Yoksa maddi anlamda işini eline aldıysa erkekler ev erkeği oluyor 😂😂yani kadının koruma açısından erkeğe ihtiyacı olabilir bence. Yok diyene de bana ne. Umarım birşeyler yaşamaz.
ama erkegin daha güçlü olmasıyla muhtaç olması anlamına gelmez ayrıca dielimki muhtaç bu durumda bunun tesettürle ne alakası var?
Tesettürlü insan genelde müslüman olur. Ve bu kadınlar İslam dini mensubudur. Alimlerce kadınların yanında erkek olmadan bazı olayları ve durumları yaşamaması gerektiğini söylüyor. Onlarda alimlerin sözlerini dinledikleri için böyle davranıyor ve yaşıyorlar. Şöyle düşün ihtiyacı yoksa bunca cinayet, tecavüzü kim yapıyor? Erkeği erkek bile durduramıyor kadın mı durduracak. Çok ciddi önlemler gelene kadar böyle olaylar daha devam edebilir. Ondan dolayı dikkati yapana değilde yaşabilecek kişilere vermek daha mantıklı. Çünkü belli başlı kadınlar hedef oluyor. Ama her erkeğin saldırması olabilir. Yani daha az olan masrafı daha olacağından kadını korumak daha iyi. Her erkeğe kamera takamayacağına göre... Kadınların olduğu ortamlar MOBESE ile koruma altına alınmalı ve erkek kolluk kuvvetleri ile desteklenmelidir.
vermek neyi vermek?
tecavüzü tacizi ataerkil topluluklarda erkekler daha çok yapar çünkü kadın daha evden bile çıkamaz eger ataerkil davranılmassa kadının erkege ihtiyacı olmaz
Yani kadınları korumaya önem verilmeli. Her erkeği rencide edemezsin ki. Ondan dolayı hedefi koruyacaksın.
eh yani bununkadının muhtaç olup olmamasıyla alakası ne?
😂😂ataerkil mi 😂😂😂 güldürdün. şu an dünya da savaş an meselesi. Sen sanıyor musun? Ordular keyfiye var? Ordusu olmayının nasıl içinden geçiyorlar farkında mısın? Ortadoğu, Afrika, Asya'nın bazı yerleri.. Kısaca erkek olduğu sürece durum budur. Erkeği mi ortadan kaldıracaksın? Ataerkil diye laf edip erkeğin elinde olan gücü kullanmayacağını mı sanıyorsun? şu an zengin olan bazı insanların (çoğunlukla) kendini üstün görme çabası mevcut. Cinsiyet gibi değişmesi imkansız olan birşeyin mi değişeceğini düşünüyorsun? İnsanlık 200.000 yıldır var deniliyor.2021 deyiz. Teknoloji hat safhada halen durum içler acısı. Hani teknoloji, iyi insanlar, ülkeler vs. Ne derece engelliyorlar? Bunun, böyle durumların olmayacağının Garantisini kim verebilir 😳Gerçekleri, insanların kibirini, açgözlülüğünü, azgınlığını çok basit görme. Parası olan en iyi, en güzel, en bakımlı fahişeyle oluyor. Kısaca para , insan varsa ortada eminlik diye birşey mi😂😂 gülerim anca.
Taciz tecavüz diyorsun, ataerkil diyorsun, tabi olmaz. Kadınların baskın olduğu yerlerde de erkekler yaşayamıyor, kadınların da yaptığı tacizler tecavüzler mevcut. Son model ülke denilen yerlerde olan olaylardan haberin yok, gelmiş ataerkil diyorsun 😂😂😂😂Bazı Erkeklerin eline imkan geçerse öyle bir hayvanlık yapar ki , herkes şaşırır. Kısaca yok o yok bu diye vakit kaybetmek yerine icraat lazım. Daha ciddi yasalar, daha ciddi önlemler. Bir tacize ömür boyu takip gibi.
Ya okuduğunu anlama gıtlığı mı var?
ben kullanamaz demiyorum ben sadece kadın erkek eşitsizligi ortadan dakldırılılırsa kadın erkege muhtaç olmaz diyorum
Lan koruma o zaman. Olacağı görürsün. Bıraksın erkekler o zmana görevlerini tüm kadınlar bir olsun. Ne kadar azgın, pislik, katil, psikopat varsa meydana çıksın dimi?
Yaw erkekleri kısıtlayabileceğini mi sanıyorsun? Kaldı ki erkeklere, kadınlara değilde en iyisi tamamen insana koruma lazım. ancak durum şu an ona müsait değil pek. En çok kanayan yer belli...
zaten amacım insanı korumak ayrıca ben kadın erkek eşitligini savundum erkekler işlerinden çıksın demedim ayrıca ben pislik azgın psikopat varsa ortaya çıksın falan demedim sanki ben bunu ima ediyorumda
Yaw kadınların korumasını kim yapıyor? Kolluk kuvvetlerinin temeli kim kim? Bunlar olmasa ortada olacakları tahmin edemiyor musu? Yazdıklarımı yazarak ne yapmaya çalışıyorsun anlamıyorum. Şaka gibisin ya. Ulan sanal bu kadar anlama gıtı ile dolu mu yaaa. Yaw yazdıklarımı bir kere daha oku lütfen, gözünü seveyim. LÜtfen
asıl sen anlama gıtısın ve kadın erkek eşitligi olsun diyorum böyle olunca kolluk kuvvetleri kovulmıycak
🤦🤦🤦🤦
bilgisayardan bakıyorum o yüzden göülmüyor ne emojisi göndermiştin?
Kafama vuruyom, zamanıma yazık oldu manasında
benimde zamanıma yazık oldu