+1 yılTabi hayatını bilmediğim için ihtimaller üzerinden gidiyorum belkide evliliğe hazır olduğunu düşünmüyorlardır maddi anlamda olsun sorumluluk alma anlamında olsun veya kendilerinin düğün vb şeyleri karşılayacak durumları yoktur oturup biriyle bir sıkıntı mı var varsa söyleyin gibisinden konuş derim umarım hayırlısı olur
16 Yorumla- +1 yıl
Tahminlerinizin hiçbiri yok bende, tek sorun pasif olmalari.
- +1 yıl
O zaman işini eline aldıysan her şeyin tamamsa ve gerçekten istiyorsan bunu iş başa düşmüş gibi görünüyoe senin için kendin her şeyi halledip en son aileni ikna etmen daha kolay görünüyor
- +1 yıl
Bir erkek bir kızı nasil tanıyabilir ki?
Hiçbir erkek ya da kiz ben kötüyüm, ben iyi değilim demez ve iyi görünmek isterler, kisiyi hemcinsleri daha iyi tanir diye düşünüyorum. Allah muhafaza mutsuz bir evlilikte hayat zindana döner. - +1 yıl
Ama şöyle de düşün ailen de tanıyamaz görüyoruz dolandırılanları parayı alıp kaçanları bir insan kendini nasıl gösteriyorsa öyle bilirsin tanımadıkça kandıracak olduktan sonea aileni de kandırırlar hem ailenin seçtiği biriyke mutsuz bir evlilik yaşarsan o paikolojiyle ailene de kızabilirsin bieiyke oturup konuşup uzun zaman geçirerek anlayabilirsin nasıl biri olduğunu
- +1 yıl
Artik zaman gecirmekle de olmuyor, cevremde bircok kisi var yillarca sevgili kalmışlar, bazilari her türlü pisliği de yapmis 6-7 sene sonra ayrilmislar, neymiş efendim, birbirimizi taniyamadik.
Ailenin ilk gördüğü kişiyle içim isinmasa tabiki kabul etmem.
Birde dikkatimi çeken bir konu da, sevgili olup evlenenlerin cogu boşanıyor, görücü usulüyle evlenip bosananlarin sayisindan 10 kat fazla. - +1 yıl
Şahsen ben farklı düşünüyorum ama hayat senin nasıl istiyorsan öyle olsun hayırlısıyla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlilik sitelerinden bulabilirsin, köyden de kız bulunabiliyor hala..
Ailene ben uzak bir şehirde kız buldum, kızın yanına gideceğim buraya gelmek istemiyormuş diye hikaye salla.. Bak seni göndermemek için hemen yakından kız bulacaklarına eminim..12 Yorumla- +1 yıl
Zehir gibisin yeminle 😁
Cevap sahibi+1 yıl:) 🥰
+1 yılKendin bir kız bulmaya çalış böyle giderse 3 4 seneye anca sana kız bulurlar
. Sen bul ailene de ki şöyle bı kız var onlarda bakanlar. Onların da gönlü olmuş olur. Ama en önemlisi en baştaki senin sevmen01 Yorumla- +1 yıl
Nasil bulayım?
Kiz arkadaşı edinmiyorum.
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Al bohçanı kaç o zaman 😂
Şaka bir tarafa ailenin de kendine göre vardır bir bildiği. O nedenle asıl niyetlerini sor ortak noktada buluşmaya çalışın. Hem acele etme bu ışler aceleye de gelmez :)11 Yorumla- +1 yıl
Abi acele etmeyelim dedik, yola cikmak isteyeli 8 yil oldu😄
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Ailenin gözünde kendini kanıtlayamamış olabilirsin.
13 Yorumla- +1 yıl
Hangi konuda?
Okla, mizrakla aslan mi yakalamam lazim? - +1 yıl
Evlilik dışında her konuda kendim karar verip uygularım.
+1 yılAilenin de vardır bir bildiği sakince konuşursan belki olur biseyler hayirlisi
12 Yorumla- +1 yıl
Amin, teşekkür ederim. Cok konustum, her günde lafı açıyorum.
- +1 yıl
Bisey degil. Biraz onlara da zaman var
+1 yılKizi erkegi secersin ama aile yi secemiyorsun. Allah yardimcin olsun bende sevgilimle ciddiydik annesi ölürum evlendirmem dedi sizi. Bizde ayrildik benimki istemiyordu ama sonucta ailesiydi aralarinada giremezdim
16 Yorumla- +1 yıl
@Havvakızı annesi dominat biriydi. Illa bebim dedigim olacak en ufak seyde bile diyordu. Ilk kabullendj beni ama sevgikiyken bile genclik huylarima sinir oluyordu. Okul gezisine sinirlenmisler falan. Bide hoppq bi kizda degildim yani. Neymis bakkala bile onla gidecekmisim. Bana karar fikir hakki yoktu. Bide sehrimi beni kucumsuyordu. Daima o iyiydi. Begenmiyordu. Kibirliydi kendisi. Hepsine seviyorum die evet cektim ama calisamazsin cck bakamazsin is hakarete geldi dedim tamam istemiyorum sizi dedim sinirlendim. Olurumde evlendrmem dedi
- +1 yıl
@Havvakızı aynen kime desem ayni seyi diyor😄 ayrildim ama 4 -5 sene cikmak zor oldu koydu biraz.
- +1 yıl
@Metehn25 alamam ki artik o korku geldi
+1 yılSenin hayatına karışmaya hakları yok sadece fıkır verebilirler
11 Yorumla- +1 yıl
O kadar keskin olmamak lazim.
Bende evlenmek istiyorum ama koca yok... bulmusken kaçırma 😁tabi aileni de esin olacak tarafida kirmadan uzmeden orta yol bulunacak şekilde yap 🤲🏻🙏🏼
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAilen iyisini bilir sen hayatda başka önceliklerine öncelik vermeye devam et. Hayırlısı neyse olur sabrlı ol.
110 Yorumla- +1 yıl
Hiçbir şeye hevesim, heyecanim kalmadi. Ne para, ne mal mülk, ne eğitim vs umurumda bile değil, öylesine yaşıyorum. Cok iyi ideallerim vardı, artik tek tek ideallerimin üzerine toprak atıyorum.
Kendine cok güvenen biri olmaktan çıktım, acinacak halde hissediyorum kendimi.
Cevap sahibi+1 yılSon günler haftalarda yaşanmış bi olumsuzluk etkisinde ola bilirmisiniz?🙄
- +1 yıl
Ailesi iyisini bilir abi bırakın eski kafaligi ya
- +1 yıl
Uzun zamandır öyleyim.
Cevap sahibi+1 yılYeni kafalı oldun elin balda yağdamı konuşuyorsun.
- +1 yıl
Benim elim her yerde merak etme.
- +1 yıl
@EmirAdakul aile ile arkadaşlik arasında fark vardır. Ailenin rizasi alinmali.
Cevap sahibi+1 yılKendi hemcinsin soru sormuş sen daha kendi derdindesin. Devam et ama görüşümden uzakta ne halin varsa göre bilirsin.
- +1 yıl
@Geeeksizmm şurada anlattklarinin çok benzerini bende yaşıyorum. Hayallerimin üstüne toprak atyorum. Sana bı tavsiye de veremiyorum kelin ilacı olsa misali. Allah sonumuzu hayretsin. Allah sabredenlerle beraberdir.
- +1 yıl
@_Kelebek_Etkisi_ amin, cümlemizin inşaAllah.
Hayatta herkesi mutlu edemezsin kardesim zamanla tanirsin yalniz ailesine cok dikkat et karsindaki kisinin. Ailesini begenmezsen hemen uzaklas..
10 Yorumla
+1 yılBizide hadi evlen bul biz bulalım diye evlendirmeye çalışıyorlar ben istemiyorum işte kimi ister olmaz kimi istemez her gün muhabbeti olur 😀
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 551 cevap paylaştı. biz buluruz sen karisma diyorlarsa bulurlar az daha sabır :D
10 Yorumla
+1 yılbizde durum tam tersi ben kaçıyorum annem sen tek yapamazsın evlen diyor
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılAilen buluruz diyorsa sabırlı ol onlar senin için en hayırlısını bulacaktır reis
10 Yorumla
+1 yılGörücü işte Ben bi erkek olduğunu hiç duymadım genelde severek istiyorlar sen neden görücü istiyorsun?
03 Yorumla- +1 yıl
İyi , hanımefendi kizlar genellikle erkeklere yüz vermezler, konuşmazlar, ortalikta da cok fazla görünmek istemezler.
- +1 yıl
Him çok mantıklısın burçun ney
- +1 yıl
Koç burcuymusum
- Aile & Toplum konusunda 769 cevap paylaştı.
+1 yılNe evlenmesi, hayatını yaşa boş ver evlilik düşünme yalnızlık çok daha iyi.
02 Yorumla- +1 yıl
Kişi eşiyle 1 olmali, öylesi yalnizligi tercih ederim.
- +1 yıl
Doğru insan yok çünkü kardeşim.
Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı. İşin gücün varsa askerlik tamamsa otur ciddi ciddi konuş
Olmazsa teyzen amcana söyle onlar ailenle konışsun03 Yorumla- +1 yıl
İşim var, askerlik tecilli, teyzelere söyleyemem, kendi kizlarini vermek istiyorlar.😄
- +1 yıl
Kiz arkadaşı edinmiyorum
Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Ne bulacaklar mis 😂😂 evlilik bu yahu pazardan domates mi aliyolar
02 Yorumla- +1 yıl
Nasibimi bulacaklar.
+1 yılNeden izin vermiyorlar acaba seni evlilik için hazır mı görmüyorlar
03 Yorumla- +1 yıl
Aslında izin vermiyorlar demek doğru değil, fazla umursamıyorlar. İyi birini buluruz, sen arama diyorlar.
- +1 yıl
Kaç yaşındasın ki bulsunlar o zaman
- +1 yıl
Aslinda tek sorun pasif olmalari.
+1 yılİşsiz insanlara kız vermiyorlar çünkü, ailen naapsın.
06 Yorumla- +1 yıl
İşim var.
- +1 yıl
Kadrolu olmalısın yani
- +1 yıl
Ondan kolay ne var.
- +1 yıl
Ailene neden bırakıyorsun ki, o kadar mı beceriksizsin🤣
- +1 yıl
Bunun beceriyle alakası yok, herkesin gönlünü almak istiyorum. Yaptigim her seyde kendim karar verdim, evliligi de onlara biraksam daha doğru olur diye düşünüyorum.
- +1 yıl
Asıl Evlilik senin kararınla olmalı zaten🤣onlar evlenmicek karınla, sen evlencen. Aman bananeyse...
Demek ko pek ciddi yaklaşmıuorlar ya da evlendirmeye şu an musait değiller.
01 Yorumla- +1 yıl
Evlendirmeye neden musait olmasinlar ki?
Ciddiyet konusunda , bende öyle düşünüyorum.
+1 yılReşitsin kendi evelenecgin insana kendin karar verecek yaştasın buna karşı çık
00 YorumlaHayırlısı olsun hakkında
11 Yorumla- +1 yıl
Amin, cümlemizin inşaAllah.
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Sana uygun bulduklari biri var o zaman
11 Yorumla- +1 yıl
Sayin 97 yasindaki bilge dedem, kendilerinin uygun gördükleri değil de , gerçekten uygun olani bulmaları lazim
Aaa nasıl izin vermiyorlar
14 Yorumla- +1 yıl
Açıklamada yazdığım gibi
- +1 yıl
Çok pasifler. Once nasibin peşinden koşmak lazim, oturmakla olmaz.
Allahım ana kuzusu evlat
16 Yorumla- +1 yıl
Aslinda her şeye kendim karar veririm ama nedense evlilik konusunda cok daha emin adım atmaliyim gibi, sonuçta Allah'ın izniyle bir defa evleneceğim, mutlu olmazsak hayat zindan olur.
- +1 yıl
Ne guz l işte ailesinin bulmasi
- +1 yıl
Birak anlatsamda anlamazsın sen görücü usulü den
- +1 yıl
Sen neden karsisin açık açık yazamrmisin bana lütfen
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılyok ya evlenmeni istemiyorlar sa zor bende aynı durumdayım...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen kendi evliligine karışma biz buluruz hallederiz yeğen
01 Yorumla- +1 yıl
😄
+1 yılBiz buluruz sen karışma mı hdndhdh abi yıl 2021 ya lanet girsin hfhfhh
11 Yorumla- +1 yıl
😄
Gizli Üye(36-45)+1 yılElini ac dua et Allah'tan iste
11 Yorumla- +1 yıl
Rabbim hayırlı ise versin.
- Aile & Toplum konusunda 741 cevap paylaştı.
+1 yılSanki bunun zittini okudum
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılOo o kötü işde kolay gelsin
10 Yorumla
+1 yılKız olsaydın kaç derdim 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Evlenicem vermezlerse kacacam derdi 😂
+1 yılArıyorlardır belkide
21 Yorumla- +1 yıl
Söyleyeli 5-6 yıl oldu.
+1 yılBiri şunu evlendirsin artık 🤣
01 Yorumla- +1 yıl
"doğru kişiyle".👍
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılNiye bu kadar evlenmek istiyosun
08 Yorumla- +1 yıl
Kendimi eksik hissediyorum.
- +1 yıl
Ne işle meşgulsun
- +1 yıl
Muhendisim ve ticaretle uğraşıyorum.
- +1 yıl
İşinde var. Daha niye karisiyorlar ki
- +1 yıl
Çok iyi niyetlisin, seni kandirirlar, kızlar düşündüğün gibi degil diyorlar, sen karisma biz buluruz sana uygun birini diyorlar.
- +1 yıl
Ee sen o buldukları kişiyi sevebilecek misin
- +1 yıl
İçim isinmasa tabiki kabul etmem.
- +1 yıl
Anladım. Hakkında hayirlisi olsun
+1 yılBelli bir yaşa gelmişsin kim ne diyebilir ki
01 Yorumla- +1 yıl
Herkesin gönlünü almaya calisinca öyle oluyor.
seni yetersiz mi görüyorlar
03 Yorumla- +1 yıl
Hayır tam aksine, fazlam bile vardir. Biraz pasifler ve evlenirsem onlardan kopacagimi düşünüyorlar
- +1 yıl
Evet bencillik
Gizli Üye(30-35)+1 yılBelki akıllarında biri vardır
01 Yorumla- +1 yıl
İstediğim gibi biri yok.
En önemlisi kendi kararını kendin vermelisin
10 Yorumla
+1 yılZamana bırak hakkında hayırlısı olsun
10 Yorumla
+1 yılSende kaç
10 YorumlaBayan istiyorsun sen bıcırık sıkıntı etme , annenin telefon no şunu ver konuşalım
03 Yorumla- +1 yıl
Bayan değil, eş istiyorum.
Yaş kaç
02 Yorumla- +1 yıl
26
Kim bilir belkide turşunu kuracaklardır 😁🤭
01 Yorumla- +1 yıl
😄
+1 yılKısmetin kapalı demekki
01 Yorumla- +1 yıl
Şişe mi bu kapalı olsun. Hersey nasiptir, nasibin peşinden de koşmak gerekir.
+1 yılKız arkadaşına kendini kaçırt 😂😂
05 Yorumla- +1 yıl
Kız arkadaşım yok ki🙂
- +1 yıl
Ooo kardeş senin iş yaş
- +1 yıl
Kız arkadaşı istesem edinirim reis
- +1 yıl
Arkadaş iş sende bitiyor o zaman bul birini işi ilerlet en sonda istettir kızı ailene kalsa o iş uzar gibi
- +1 yıl
Sanırım Oraya doğru gidiyoruz.
+1 yılevin tek kızısın demek ki
01 Yorumla- +1 yıl
Öyle görüyor olabilirler.
Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Kaç reyiz
01 Yorumla- +1 yıl
😄
Gizli Üye(18-24)+1 yılEvlenmek için yaşın küçük Haklılar
24 Yorumla- +1 yıl
Küçük mü?🙄
Gençliğim gitti.
Hayatimda hiç heyecan, sevgi vs hiçbir şey kalmadi.
Her şeyim ters gidiyor. - +1 yıl
Evliliğe susadim. Bundan daha ağır söylenecek söz yok.
Cevap sahibi+1 yılEvlilik kolay değil ha deyince evlenmezsin
- +1 yıl
Ha diyeli 8 sene oldu.
Gizli Üye(25-29)+1 yılguvenmiyorlardir
06 Yorumla- +1 yıl
Neye?
Cevap sahibi+1 yılsana
- +1 yıl
Hangi konuda?
Cevap sahibi+1 yılbelki eve bakabilecegine dusunmuyorlardir
- +1 yıl
şu an bakıyorum zaten
Cevap sahibi+1 yılbilemem
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen bu kadar silik bir karektersen derler
01 Yorumla- +1 yıl
Edebinizle konuşun.
+1 yılkaç kaç
02 Yorumla- +1 yıl
Nereye 😄
- +1 yıl
kocaya
+1 yılEvlenme
02 Yorumla- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Evlenme atakan
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer