Evde içimdekileri bir kağıda dökmeye bile korkuyorum , gelip karıştıracaklar diye. Ne yapayım?

Evde özel bir eşyamı saklayamıyorum , özel bir şey yazamıyorum çünkü öyle bir aile yapım var ki günlük yazsam okuyorlar , saklasam bulup atıyorlar. Özelime saygıları yok. Ama ben aynısını onlara yapmadım hiç onlar neden yapabilme hakkını buluyorlar kendilerinde. İnsan olarak herkesin özel hayatına saygılı olması gerekmez mi? Benimkine saygıları yok. Hani afedersiniz ya ben hayvanım kendimi insan biliyorum ya da özelimi karıştıranlar hayvan kendilerinden başkalarını hayvan zannediyor. Bir hayvanların özeli olmaz diye biliyorum çünkü ben. Yazma ihtiyacı hissediyorum bazen kimseyle konuşamadığım da ama okuyacak olmaları düşüncesiyle yine içime atıyorum
Evde içimdekileri bir kağıda dökmeye bile korkuyorum , gelip karıştıracaklar diye. Ne yapayım?
Cevapla