Gerçekten bıktım artık, çok seviyorum ama katlanamıyorum. Durumu düzeltmek için ne yapabilirim?

Annem 59 yaşında ben 18 yaşındayım. Ben onun tek çocuğuyum, çocuğu olmamış başta çok dua etmiş sonra bana hamile kalmış. Beni çok seviyor biliyorum ama küçüklüğümden beri beni hep dövüyor/aşağılıyor. Ben ona laik bir evlat olmaya çalışıyorum onlar üzülmesin diye her sene takdir/teşekkür getirdim. Evde bir iş olsun ne isterse yaparım ama en ufak şeye kızıyor bağırıyor tehditler ediyor. Küçükken her gün döverdi nerdeyse, artık elini kaldırıyor ama vurmuyor. Vursa bile nadiren. Kavga edip 1-2 saat sonra geri barışıyoruz ama benim psikolojim gerçekten bozuldu insan içine çıkamıyorum öz güvenim 0. Bunu kendisine de söyledim anne bak yapma ben büyüdüm artık küçükken dövdün ama artık olmaz bir kere söyle anlarım tehdit ve aşağılamalarada gerek yok diye, e kızım napıyım elimde değil ben öyle yapınca sen de gül diyor. Öyle olmuyor işte, psikoloğa gidelim diyorum hayır diyor. O bağırınca ben karşılık verince de "delisin sen psikoloğa götürcem seni" diyor. Tamam götür diyorum ben de napıyım. Gerçekten bıktım artık ne yapıcam ben annemle? Babam evde olunca beni koruyor kızıyor anneme ama işte yine de yapıyor annem yapacağını. Şu huyu olmasa melek gibi insan aslında canım annem ama :(
Gerçekten bıktım artık, çok seviyorum ama katlanamıyorum. Durumu düzeltmek için ne yapabilirim?
Cevapla