Karşı cinsten olsaydın isminin ne olmasını isterdin?

Enes veya Oktay olabilirdi 😅
Karşı cinsten olsaydın isminin ne olmasını isterdin?
Karşı cinsten olsaydın isminin ne olmasını isterdin?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Karşı cinsten olsaydın isminin ne olmasını isterdin?

🖤🖤🖤 ay ne diyorsun KS, kalbimi fethediyorsun 🥳🥳🥳🦋
Karşı cinsten olsaydın isminin ne olmasını isterdin?
Cevapla