🖤🖤🖤 ay ne diyorsun KS, kalbimi fethediyorsun 🥳🥳🥳🦋
Karşı cinsten olsaydın isminin ne olmasını isterdin?
🖤🖤🖤 ay ne diyorsun KS, kalbimi fethediyorsun 🥳🥳🥳🦋


İklim olmasını isterdim 😂
Bu soruya nedense kızlar ciddi ciddi cevap verirken erkekler hep dalgaya almışlar. Sanırım şu siruda bile ne kadar erkek egemen bir toplum olduğumuzun resmi çıkmış ortaya. İsim olarak bile kimse kendine kadın olmayı yediremiyor. İlginç
İklim de güzel isim :)
Hmm güzel soru sormuşsun ama hiç böyle düşünmemiştim 🤔😄
Teşekkürler, o zaman oğlun olsa adını ne koyardın?
Kızım olursa ikişerliden 4 isim buldum ama oğluma bir türlü bulamadım. Ama beğendim isimler arasından eşim buğrayı beğendi. En azından böyle cevap vereyim soruna. Zor yerden sordun çünkü 🤣
:D Buğra ismi de güzel ama ya
Buğra akın nasıl peki
Güzel uyum :)
Eşim öyle beğendi. Allahım nasip eder inşallah.
İnşallah Rabbim gönlünüze göre versin
Amin seninde ☺️
Amin canım amin 💙
Umut 💔
Eski sevgili mi?
Yok değil, güzel bir isim hayatta hiçbir şeyin bitmediğini hatırlatıyor bana.
Doğru söze ne denir
Teşekkürler
☺️
😊😊
Cevap
35Cevap
Hiç düşünmedim :) soruyu görünce de şaşırdım gerçekten ne olmak isterdim acaba :) hoşta yok ki düşününce :)
Düşün 🤔 kız isimlerinden hoşuna giden vardır illa ki
Leonun düştüğü hale bak adamı harcamışlar koskoca Leo be 😅
Valla güzel kadın yakışıklı erkek :D adam her türlü iyi
Saygı duyduğum sevdiğim iyi bir aktörü böyle görmek beni biraz üzdü 😄
Üzülmüşe benzemiyorsun :D
Lafın gelişi 😄
Metehan, pusat, poyraz, kürşat, kültigin... Bunlar gusel isim.
Yarmagül olabilirdi.🙂
Saka bir yana. Ahu veya Rüya olabilirdi.
Reis iyi güldürdün😂
@Xheroxzero 😁😁 Ne mutlu bana öyleyse.
Kesin süper ortodoks bi isim koyarlardı. Iyiki erkek doğmamışım
Yiğit veye Yusuf hoşuma gidiyor. Artık çocuklarıma nasip olur belki bdbddkk
Benim hiç şansım yok hedimenur flan olurdu galiba ya
Zaten ismimin sonunda erkek ismini taşıyorum 😂😂 o yüzden Can olurdu
Oha Orlando 😂 Lucas isterdim öf çok seksi bir isim
Karşı cins olsaydım damla isterdim o isme karşı aşırı hayranlığım var
Emre ismine ayrı bir sempatim var nedense... Ali ismine de o kadar uzak. Belli bir nedeni yok
Benim ismim de Emre 😂 ismime sempati duyan birisi
@韩艾木HanEmre isim bu sadece, fasla e g o yapma.
yok, ego yapmıyorum cidden 🤗
sadece ismimi seven birisi olunca mutlu oldum.
@韩艾木HanEmre e evet, söylediğim gibi bu isimde bir eşim olsun çok isterdim. Çok güzel çağrışımı var. Birde Hakan öyle hissettiriyor ama Emre daha önde.
Hastanedekı hemşırelere sormak lazım genelde isımlerı onlar koyuyor
Aynısı olurdu, ismimin böyle bir avantajı var.
Evet Devrim :)
Şu mervelerde neler olduğnu merak ettğim için merve diyorum😊
İsim falan önemli değilde çok fena şeyler olurdu kadın olsaydım 😃
Murat olurdu. Bu ismi beğeniyorum
Deniz Burak gibi isimler bence
Enes, Yusuf olabilirdi
Ahmet olsun isterdim..
Hiç düşünmedim düşünmekte istemiyorum
Mert ya da Furkan ya da Semih
Hanzade ismini çok beğenirim aklıma bu geliyor
Eser veya güneş olabilirdi.
benimki kesin efe olurdu
Emir isterdim erkek arkadaşımın adı jshs
Erkek olsaydım Burhan koyucaklarmış annemler
Poyraz veya Doruk
Beğendim 👍🏻
Mayro yeğen
O ne öyle be Maylo gibi :D
https://youtu.be/BOoULf-wdj4
Bu şarkı alıyor kendimden cinsiyetsiz oluyorum. Mayro 'da çok marjinal geliyor
Lalegülfm
😅🤦🏼♀️
Songül😂😂😂
Son-er den sonra Son-gül yaratıcı :D
Abdüssamet olmasını isterdim
Şukufe 🤣🤣
Şukufemm 😅🥳
Ne kadar da sahiplenici bir girl 😂😍
Serkan
abdurrezzak
Murat olabilir
Abuzittin
Emir veya Alihan
Selin
Ahsen.
Mavi olmasını isterdim ☺
Berna
Poyraz😂
Mert 😃
Arslan
Barış, şu an aklıma geldi soruyu okuyunca ☺
Hakan..
Karşi cinsten olmazdim
Bora olsun isterdim
Doruk ya da çağrı
Seda olsun isterdim
Kumsal ya da buse
Aybüke ya da İkbal
Bilmem
Mihrimah
elif ya da zeynep
Furkan veya Asaf..
Giray.
Sema
Sülüman
Koray
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?